“Zukunftsmacher” společnosti Kiekert – Inovace trošku jinak

´Zukunftsmacher´ společnosti Kiekert Foto: Kiekert AG

´Zukunftsmacher´ společnosti Kiekert Foto: Kiekert AG

Globální iniciativa zaměstnanců podporující sdílení informací a prosazování perspektivních nápadů

Kiekert AG, technologický lídr v oblasti zamykacích systémů pro automobily se smyslem pro budoucí trendy, se prosadil jako iniciátor inovací v automobilovém průmyslu a má svoje vývojová a výrobní střediska na bezmála všech kontinentech. Kiekert je známý a poptávaný po celém světě jako inovativní vývojář výrobků. Nyní se tento technologický lídr vydal inovativní cestou také v rámci společnosti se svým programem “Zukunftsmacher”, který zapojuje zaměstnance do dění ve společnosti na vyšší úrovni. Program “Zukunftsmacher” propojuje zaměstnance skupiny Kiekert napříč všemi výrobními a vývojovými centry. 260 zaměstnanců ze všech možných oblastí společnosti po celém světě usilovalo o to stát se členy programu “Zukunftsmacher”. Dnes je ve všech závodech okolo třiceti aktivních “Zukunftsmacherů”. Spolupracují s vedením společnosti na nových nápadech z tematických oblastí “Rodina Kiekert”, “Sociální projekty a hodnoty” a “Globální spolupráce”.

Od nápadu zaměstnance k inovativnímu projektu

“Zukunfstmacheři” a jejich kolegové odevzdali více než 120 perspektivních nápadů pro budoucí vývoj společnosti Kiekert. Všechny nápady byly společně se členy vedení zpracovány, a poté začátkem tohoto roku prezentovány zaměstnancům ve všech závodech prostřednictvím volebního procesu. První tři “vítězné” projekty nyní „Zukunftsmacheři“ a jejich lokální projektové týmy zavádějí ve všech závodech skupiny Kiekert. Zahrnují programy pro podporu zaměstnanců s postižením (Kiekert boří bariéry), program pro odborné vedení (Vedení kariéry správným směrem) a zavedení stejného vzhledu denních místností globálně (Modernizace denních místností). Pět zaměstnanců již získalo nové pozice v rámci programu Kiekert boří bariéry a první odpočinkové místnosti budou zrealizované ke konci tohoto roku. Konference na týdenní bázi a každoroční globální konference “Zukunftsmacher” poskytují prostor pro diskuzi o postupu stávajících projektů a prezentaci nových perspektivních nápadů. „Více než každý třetí zaměstnanec z celkového počtu 6.000 globálně je součástí iniciativy „Zukunftsmacher“. To je skvělý výsledek a další potvrzení toho, jak moc se naši zaměstnanci ve firmě angažují, ” říká Thorsten Blömer, vedoucí oddělení Globální Marketing & Komunikace. “Kiekert v posledních letech velmi narostl a v kurzu růstu zůstává i nadále. Naše každodenní práce je charakterizována globálním propojením a silnou týmovou spoluprací mezi a napříč kulturami a hierarchiemi. To všechno jsme nyní díky naší iniciativě ‘Zukunftsmacher’ pozvedli na vyšší úroveň.”

“Iniciativa Zukunftsmacher” byla nominována na mnoho ocenění, mimo jiné na ocenění Econ Award za rok 2016 v kategorii “Firemní komunikace”. Mezi další nominované v této oblasti patří známé společnosti jako je Audi, Deutsche Telekom a ZF. Vítězové budou vyhlášeni koncem října.

Obrazový materiál k této tiskové zprávě naleznete pod následujícím odkazem:

http://www.kiekert.com/cs/press/press-releases/details/zukunftsmacher-spolecnosti-kiekert-inovace-trosku-jinak

Kontakt na tiskovou mluvčí:

Monika Jakubczyk

Global Press & Corporate Communications

Kiekert AG

Hoeseler Platz 2

42579 Heiligenhaus/Germany

Tel: +49 2056 15 - 8144

www.kiekert.com

Společnost Kiekert AG, založená roku 1857, je technologickým lídrem v oblasti zamykacích systémů pro globální automobilový průmysl. Se svými 6.000 zaměstnanci v deseti zemích, z toho sedmi výrobních, šesti vývojových a třech odbytových střediscích Kiekert nonstop vyvíjí, vyrábí a distribuuje řešení pro zákazníky střižená na míru. V obchodním roce 2016 se očekává obrat 680 milionů EUR.

Klíčová slova Německo-automoto-Kiekert AG

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.