Změna v komunikaci chatbotů je za dveřmi

Alex Karo ze společnosti ROBOSALES.AI

Revoluce v e-commerce je na obzoru a vyhlídky jsou nadějné. Čeští vývojáři přicházejí s vylepšením komunikace chatbotů v e-shopech.

Složitější otázky nebo obchodní konverzace byla zatím nad síly chatbotů. „Nakupování na internetu bylo doposud velmi pasivní, e-shop je trochu chytřejší produktový katalog,“ říká Alex Karo, ze společnosti ROBOSALES.AI zabývající se vývojem softwaru pro e-shopy. „Naším cílem při vývoji nové AI platformy bylo spojení předností obou způsobů nakupování. Kamenná prodejna a internet. Tedy relevantní nákupní konverzace zkušeného prodavače a 24hodinová dostupnost kdekoli,“ vysvětluje Alex Karo a ukazuje tak, jakým směrem se jejich vývoj pohyboval. První e-shopy tak nyní testují AI platformu ROBOSALES, tedy prodejce schopného zákazníky celým nákupem provést, argumentovat, prezentovat zboží a upravovat své návrhy na základě zpětné vazby, kterou mu zákazník poskytne.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Klíčová slova ČR-trh-internet-AI-firmy-ROBOSALES

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.