Žebříček WARC Creative 100: Publicis Italy patří mezi deset nejvýznamnějších tvůrčích agentur na světě

V roce 2020 se společnost Publicis Italy umístila na 7. místě na světě a na 3. místě v Evropě

Žebříček WARC Creative 100 (dříve Gunn Report) pro rok 2020, nejvlivnější hodnocení, které zkoumá globální index kreativity v oblasti reklamy, definovalo společnost Publicis Italy jako jednu z deseti nejlepších agentur na světě. Díky úspěchu v oblasti nejvýznamnějších mezinárodních ocenění se agentura vedená Brunem Bertellim a Cristianou Bocassini zlepšila o čtyři místa oproti předchozímu roku a byla hodnocena jako 7. agentura na světě a 3. v Evropě. Ve stejné zprávě je síť Publicis Worldwide s panem Bertellim jako globálním kreativním ředitelem oceněna 9. místem v žebříčku nejlepších sítí agentur (Top Agency Network).

Žebříček WARC Creative 100 je hodnocení, které definuje nejvíce mezinárodně oceněné kampaně a kreativní agentury a přiřazuje skóre na základě jejich nejrelevantnějších získaných ocenění ve světě.

Mezi oceněné kampaně agentury Publicis Italy, které vedly k tomuto umístění v žebříčku, patří kampaně s názvem „Hate Couture" a „Be a Follower" pro společnost Diesel a „Lessons for Good" pro společnost Leroy Merlin.

Díky své silné pozici zaujala společnost Diesel 9. místo mezi 100 nejlepšími světovými značkami.

„Jsme velmi hrdí na toto úžasné uznání. Být mezi 10 nejlepšími je důkazem tvůrčí efektivity, které jsme dosáhli v uplynulém roce díky odhodlání našich lidí a důvěře, kterou v nás naši klienti každý den vkládají. Za rok jsme postoupili o čtyři místa a jsem přesvědčen, že díky našim skvělým talentům a odhodlaným klientům můžeme dosáhnout ještě výše," uvedl Bruno Bertelli (kreativní ředitel společnosti Publicis Worldwide).

KONTAKT: julie.foulet@conseil.publicis.fr.

Klíčová slova Itálie-reklama-Publicis Italy

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.