Globální obchodní síť se zaměří na perspektivní obchodní příležitosti pro malé a střední podniky a nabídne služby z oblasti zdravotního pojištění, financí a dalších odvětví.
Společnost ZANA Network, LLC dnes spustila obchodní síťový portál, který spojí malé a střední podniky ve více než 100 zemích po celém světě a nabídne jim prodejní příležitosti, financování, pojištění, spolupráci, marketing a další zdroje, aby mohly být více ve spojení, byly efektivnější a dosahovaly větších zisků. Kromě toho bude platforma ZANA Network (http://www.zananetwork.com) fungovat jako fórum pro zástupce malých a středních podniků, aby dokázali najít, chápat a vyjádřit své názory na otázky, které se jich týkají, jak v lokálním, tak mezinárodním měřítku.
"Malé a střední podniky potřebují stále více příležitostí k prodeji," řekl Howard Keating, zakladatel a generální ředitel společnosti ZANA Network. "Platforma ZANA Network byla vytvořena tak, aby podnikatelé a malé a střední firmy - ať už jsou z jednoho města nebo z druhého konce světa - mohly navázat obchodní spolupráci, která by přinesla ziskový prodej a poskytla jim podporu, kterou potřebují k tomu, aby mohly provozovat své aktivity co nejefektivněji."
Členové platformy ZANA Network budou moci posílat a prohlížet si prodejní příležitosti od dalších malých a středních firem, stejně jako příležitosti od větších korporací a vládních orgánů, které vyhledávají služby a produkty, které malé a střední podniky přinášejí na trh. Odhaduje se, že ve Spojených státech je 49 milionů malých a středních firem, přičemž polovina z nich jsou domácí podniky. V Evropské Unii pracuje v malých a středních podnicích kolem 65 milionů lidí. V obou oblastech představují malé a střední podniky 99 procent všech firem.
Platforma ZANA Network je předplatitelská služba s kompletním přístupem ke společenství ZANA, obchodním příležitostem a slevám za služby za měsíční členský poplatek ve výši 40,00 amerických dolarů. Zájemci, kteří se zaregistrují do 15. července 2007 získají třicetidenní členství zdarma, jako dárek společností, které poskytují služby pro členy. Základní obchodní informace budou mít návštěvníci stránek k dispozici zdarma.
"ZANA Network je obchodní růstový nástroj, který může vytvořit stejné podmínky pro všechny podnikatele, v národním i mezinárodním měřítku, zejména pro ženské a menšinové firmy," řekl Pete Homer, prezident, generální ředitel a zakladatel asociace National Indian Business Association. "Příliš často jsou společnosti vynechány z řetězce příležitostí, neboť si nejsou vědomy toho, jak se zařadit na nabídkový list. Platforma ZANA Network umožňuje svým členům nejen přístup ke kontraktům, ale také nástroje, pro předložení vítězných nabídek. Jde o stejnou příležitost pro všechny."
Společnost ZANA Network uzavřela smlouvu s centrem pro mezinárodní obchod, The Chafee Center for International Trade při univerzitě Bryant University, aby umožnila svým členům přístup k síti International Trade Data Network (ITDN). ITDN je rozsáhlá kolekce mezinárodních, interaktivních průzkumných a vyhledávacích databází, které nabízí podrobné zprávy o jednotlivých zemích, mapy, statistiky, stejně jako kulturní a politické obchodní informace. Data, získávaná denně z různých zdrojů po celém světě, jsou nabízena v snadno použitelném formátu pro malé a střední firmy pro výzkum nových trhů, kde mohou nabídnout vyrobené produkty a služby po celém světě.
"Klíčem k úspěchu v mezinárodním obchodě jsou informace. Se správnými kontakty vedením, výzkumem a školeními mohou firmy pronikat na více trhů a zvýšit svůj obrat," řekl Ray Fogarty, ředitel společnosti The Chafee Center.
Kromě kompletních služeb v oblasti obchodních spojení začala společnost ZANA Network spolupracovat s předními firmami, aby nabídla svým členům celou řadu "prvotřídních služeb", díky nimž mohou podnikat efektivněji. Členové sítě ZANA Network budou mít přístup k přizpůsobeným, nebo na míru širým službám, (k mnohým z nich se slevou) od předních organizací z oblasti zdravotního pojištění, financí, pojištění úvěrů, mezinárodního poradenství, komerčních nemovitostí, logistiky a zpráv o úvěrech.
"Jelikož sami podnikáme, chápeme, že pokud založíte vlastní podnik, odpovídáte za všechno - od prodeje a marketingu, přes zprostředkování až po logistiku," řekl Keating. "Společnost ZANA Network usilovně pracovala na vybudování jednotného kompletního zdroje, na který by mohly menší i střední firmy spoléhat a jsme odhodláni pokračovat ve vývoji spolupráce a nabídek, které poskytují nástroje a zdroje potřebné k tomu, aby malé a střední firmy mohli uskutečňovat své sny se ziskem, bez ohledu na jejich stáří, produkční vize nebo lokalitu."
O společnosti ZANA Network, LLC
Společnost ZANA Network je dynamické internetové obchodní společenství, které spojuje malé a střední podniky v lokálním, národním i globálním měřítku. Platforma ZANA nabízí prodejní příležitosti, základní služby, dobročinné programy a vedení. ZANA umožňuje podnikatelům a dalším obchodníkům z menších i středních firem, aby se vzájemně podíleli na zisku. Společnost ZANA se snaží o aktivní účast globálních partnerů, společníků a vlád, aby umožnila menším i středním firmám vydělávat a šetřit peníze a efektivně růst. Více informací o společnosti naleznete na internetové adrese http://www.zananetwork.com.
Internetové stránky: http://www.zananetwork.com
Zdroj: ZANA Network, LLC
A. Ray Thomas
Tel.: +1-248-477-5431
E-mail: rthomas@zananetwork.com
nebo
Margaret Bonillová
Tel.: +1-603-548-0693
E-mail: mbonilla@birnbachcom.com
oba ze společnosti ZANA Network, LLC