Yum! Brands otevírá restauraci KFC s pořadovým číslem 40 000

Společnost Yum! Brands otevírá restauraci KFC s pořadovým číslem 40.000 v indickém městě Goa a potvrzuje svou vedoucí pozici a růst na rozvíjejících se trzích

Do roku 2015 bude v Indii 1.000 restaurací ve více než 100 městech

Společnost Yum! Brands a její franšízoví partneři plánují do roku 2020 investici 10 miliard amerických dolarů do rozvíjejících se trhů

Společnost Yum! Brands (burzovní index NYSE: YUM), přední světový provozovatel restaurací, oznámila, že otevřela restauraci s pořadovým číslem 40 000, vlajkovou loď značky KFC v indickém městě Goa, čímž potvrdila svou vedoucí pozici a růst na rozvíjejících se trzích. Očekává se, že do roku 2015 dosáhne prodej společnosti a franšízových restaurací v Indii částky 1 miliardy amerických dolarů. Do té doby bude mít společnost v Indii více než 1 000 restaurací značek KFC, Pizza Hut a Taco Bell ve více než 100 městech.

Společnost Yum! Brands je světová jednička na rozvíjejících se trzích s dvojnásobnou výhodou nad nejbližší konkurencí. Společnost rovněž zaujímá přední místo v oblasti mezinárodního rozvoje, neboť otevírá více než pět restaurací denně mimo Spojené státy americké a plánuje otevřít rekordních 1 450 nových restaurací na rozvíjejících se trzích ještě letos. Rozvíjející se trhy představují pro firmu ohromný potenciál.

“Spolu s našimi franšízovými partnery, kteří jsou připraveni na rozvoj, plánuje společnost Yum! Brands investovat do roku 2020 do rozvíjejících se trhů 10 miliard amerických dolarů a provozovat zde více než 20 000 restaurací,” řekl David Novak, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Yum! Brands. “Na předních 10. rozvíjejících se trzích připadají pouhé 2 restaurace na milion obyvatel, zatímco ve Spojených státech připadá na stejný počet lidí 58 restaurací. Jsme tak na samém počátku našeho globálního rozvoje. Indie představuje jednu z největších příležitostí, pokud jde o rozvojové trhy světa, a jsme velmi rádi, že zde můžeme oslavit otevření restaurace s pořadovým číslem 40 000.”

Indie představuje pro společnost Yum! Brands klíčový trh. Střední třída zde rychle roste a je zde ohromná populace více než 1,2 miliardy lidí, z nichž 65 procent je mladších 35 let. Očekává se, že Indie bude mít do roku 2030 největší spotřebitelskou třídu na světě. V Indii je rovněž silně rozvinutý maloobchod a země je šestým největším konzumentem drůbeže na světě. Trh se stravováním mimo domov se odhaduje na 94 miliard amerických dolarů a pouhé dvě procenta zajišťují národní a mezinárodní značky maloprodeje potravin.

Niren Chaudhary, prezident společnosti Yum! Restaurants v Indii řekl: „Náš rozvoj v zemi lze přičítat úspěšné strategii budování značky zaměřené na poskytování výjimečných služeb pro zákazníky, hluboké penetraci do měst s kapitálem třídy Tier I a Tier II, lokalizované nabídce jídel a šikovnému přesto různorodému personálu. Při rozvoji našeho podnikání investujeme i do místních komunit s cílem zanechat pozitivní dopad na životy milionů lidí. Naše podnikání v Indii zaznamenalo neuvěřitelný rozvoj a položilo základy pro podobné rozvíjející se trhy, kde se předpokládá, že se spotřebitelská třída do pěti let zdvojnásobí. Indický trh má podle nás pozitivní perspektivu a těšíme se na to, že do roku 2015 dosáhneme mezníku 1 000. restaurace.”

Nová vlajková loď značky KFC se nachází v městě Goa na západním pobřeží Indie. Restaurace vychází z motta ‘Duše, duch a srdce.’ Inspirovala se základní esencí značky, kde DUŠE představuje snahu společnosti KFC o skvělou chuť a kvalitu v rámci jejích reklamních sloganů Vždy čerstvě připravené, tajný recept známý po celém světě, masové a 100% vegetariánské produkty se skvělou chutí; DUCH je o radosti trávit čas společně s přáteli a rodinou, když si vyrazíte společně ven a nakonec SRDCE představuje víru dávat něco zpět komunitě, ve které působí. Restaurace má rozlohu více než 380 m2 a kapacitu více než 130 míst.

KFC je nejrychleji se rozvíjející značka restaurací rychlého občerstvení v Indii, která za posledních pět let ztrojnásobila počet svých restaurací na číslo 296. Pizza Hut získala v sedmi po sobě jdoucích letech první místo, pokud jde o nejdůvěryhodnější potravinářskou značku. Díky mottu značky ‘Pizzy a mnohem víc’ v Indii v současné době provozuje 181 cenově dostupných restaurací a 132 podniků s donáškovou službou. Taco Bell, třetí mezinárodní značka společnosti Yum! Brands a světová jednička v oblasti mexické kuchyně, vstoupila do Indie v roce 2010 v Bangalore a v současné době má ve městě čtyři restaurace.

S neustálým důrazem na heslo ‘Rozvoj s velkým srdcem’ společnost Yum! India pevně věří, že dokáže vracet zpět společnosti, ve které pracuje a žije, pozitivně ovlivňovat životy všech našich zákazníků, partnerů, franšízantů a jejich rodin. Společnost Yum! India se zapojila do světové kampaně boje proti hladu World Hunger Relief a také vytvořila program pro zaměstnávání osob s vadou sluchu a řeči.

Iniciativa proti hladu společnosti Yum! Brands World Hunger Relief zahájená v roce 2007 zahrnuje více než 130 zemí a oblastí se 40 000 restaurací KFC, Pizza Hut a Taco Bell s 1,5 milionem zaměstnanců, kteří zvyšují povědomí, podporují dobrovolnictví a pomáhají získávat finanční prostředky pro Světový potravinový program OSN (WFP) a další agentury bojující proti hladu. V průběhu let získala kampaň boje proti hladu ve světě World Hunger Relief společnosti Yum! Brands téměř 150 milionů amerických dolarů a pomáhá poskytovat zhruba 600 milionů jídel hladovým ženám a dětem na celém světě. Kromě toho, v rámci programů zaměstnanosti provozuje společnost Yum! Restaurants India 20 speciálně uzpůsobených restaurací KFC ve kterých 67 procent personálu tvoří lidé s poruchou řeči nebo sluchu. Program začal v roce 2008 a více než pět let úspěšně funguje. Do roku 2015 plánuje společnost Yum! India, že bude zaměstnávat 1 000 postižených v 50 speciálních restauracích.

O společnosti Yum!Brands

Společnost Yum! Brands, Inc., se sídlem v Louisville v americkém státě Kentucky, je provozovatelem 40 000 restaurací ve 130 zemích a oblastech. Restaurace pod značkami KFC, Pizza Hut a Taco Bell zaujímají přední místa v oblasti kuřecích specialit, pizzy a mexické kuchyně. Mimo USA otevírá společnost Yum! Brands více než pět nových restaurací denně a je tak jedničkou v mezinárodním rozvoji maloobchodu. Společnost Yum! zaujímá 201. příčku v žebříčku 500 časopisu Fortune s tržbami více než 13 miliard amerických dolarů v roce 2012 a v roce 2013 se umístila mezi sto nejlepšími firmami podle časopisu společenské odpovědnosti Corporate Responsibility Magazine.

Fotografie/Multimediální galerie na adrese: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/

Kontakty

Yum! Brands, Inc.

Virginia Ferguson

Tel : 502-874-8200

Zdroj: Yum! Brands, Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-Indie-potraviny-restaurace-služby-Yum! Brands

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.