V první polovině roku 2007 budou pro modely MOTORAZR maxx V6 a MOTORAZR V3xx k dostání více než 70 dalších typů mobilních zařízení. Aplikace Yahoo! Go 2.0 bude distribuovaná prostřednictvím hlavních mobilních operátorů po celém světě.
MULTIMEDIÁLNÍ MATERIÁLY JSOU K DISPOZICI NA ADRESE http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305403
Společnost Yahoo! Inc. (burzovní index NASDAQ:YHOO) dnes představila na Mezinárodním veletrhu spotřební elektroniky Consumer Electronics Show (CES) 2007, který se uskutečnil v Las Vegas, beta verzi programu Yahoo! Go for Mobile 2.0. Yahoo! Go 2.0 je nová moderní aplikace, která přinese uživatelům mobilních telefonů zcela nový zážitek z internetového vyhledávání díky své jedinečné podobě, možnosti získávání obsahu z celého internetu a zcela novému přístupu k vyhledávání na mobilních zařízeních. Díky této službě posílí společnost Yahoo! své prvenství v oblasti mobilního internetu.
Zákazníci si od dnešního dne mohou stáhnout Aplikaci Yahoo! Go 2.0 beta (http://go.yahoo.com) na mobilní telefony Motorola, jmenovitě na modely MOTORAZR maxx V6 a MOTORAZR V3xx. Tato možnost je výsledkem spolupráce obou společností, které chtějí přinést svým zákazníkům jedinečný zážitek z aplikace Yahoo! na nejprestižnějších mobilních zařízeních na světě. Počínaje prvním pololetím roku 2007 bude aplikace Yahoo! Go 2.0 předem instalována na vybrané nové typy mobilních zařízení, které Motorola vyrábí. Zákazníci si mohou rovněž stáhnout program Yahoo! Go 2.0 na více než 70 dalších mobilních zařízeních od hlavních výrobců z celého světa a využít je ve většině bezdrátových sítích.
Kromě toho se očekává, že společnost Yahoo! bude distribuovat aplikaci Yahoo! Go 2.0 prostřednictvím mobilních operátorů po celém světě, jako například společností Bharti Airtel, DiGi Telecommunications (Malajsie), Globe Telecom, Hutchison India, Idea Cellular, Rogers Wireless, Smart Communications, Taiwan Mobile a 3 Group ve Velké Británii, Itálii, Dánsku, Irsku a Švédsku.
"Společnost Yahoo! se chce stát světovou jedničkou v oblasti mobilní internetové komunikace," řekl Marco Boerries, první viceprezident společnosti Yahoo!. "V současné době měníme situaci, neboť umožňujeme zákazníkům, aby měli plný přístup k otevřenému internetu, ať už jsou kdekoli. Yahoo! Go 2.0 přináší zcela nový a jedinečný zážitek, který lze uplatnit na tak skvělých telefonech, jako jsou modely nové řady MOTORAZR maxx V6 nebo V3xx."
"Zákazníci budou moci tuto aplikaci využít na nejmodernějších zařízeních, a tak budou požadavky na bezproblémové spojení ještě náročnější," řekl Scott Durchslag, viceprezident společnosti pro produkty a modernizaci mobilních zařízení společnosti Motorola. "Integrované služby jako aplikace Yahoo! Go 2.0 na přístrojích značky Motorola umožní zákazníkům zůstat v kontaktu s přáteli a získat informace, které potřebují, ať už jsou kdekoli."
Společnost Yahoo! vytvořila tuto novou verzi programu Yahoo! Go od základu tak, aby přinesla internet na mobilní telefony spolu se službami, které jsou rychlé, mají snadné ovládání a lze je do značné míry personalizovat. Jedinečný vzhled prostředí programu Yahoo! Go 2.0 umožňuje zákazníkům pohyb a orientaci v oblasti Yahoo! Go, přístup k e-mailu, místním informacím a mapám, zprávám, sportovním informacím, financím, zábavě, informacím o počasí, sdílení fotografií a vyhledávání. Nová služba rovněž zahrnuje zcela nový internetový vyhledávač pro mobilní telefony Yahoo! oneSearch(TM), který umožňuje zákazníkům získat přesně to, co vyžadují - okamžité informace. Yahoo! Go 2.0 představuje novou generaci služeb, které byly v roce 2006 nabízeny pro mobilní telefony Symbian a Windows.
Mezi nejdůležitější charakteristiky služby patří:
- Vyhledávač navržený pro uživatele mobilních telefonů - oneSearch rozpozná význam vyhledávaného pojmu a zobrazí související obsah - ne pouze seznam odkazů na internetové stránky v počítači - na straně výsledků. Výsledky jsou seskupeny podle předmětu, což usnadňuje jejich čtení a další rolování pro získání podrobností. (Viz tisková zpráva s názvem "Společnost Yahoo! opětovně investuje do internetového vyhledávače pro mobilní telefony").
- Buďte "v obraze", bez ohledu na to, kde jste - pomůcka Local & Maps umožní zákazníkům rychlý přístup k aktuálním místním informacím po celých Spojených státech amerických. Tyto informace jsou posuzovány a přezkoumávány miliony uživatelů služeb Yahoo!. Interaktivní mapy, návrhy tras a aktualizované údaje o dopravní situaci pomáhají nalézt zákazníkům jejich cestu. Místní průvodce poskytuje detailní informace o tom, co se v určitém městě ten, který den odehrává, doporučuje nejoblíbenější restaurace, obchody a místa, která stojí za návštěvu. Zákazníci zadají, kde se právě nacházejí, a vyberou si přesně podle svých požadavků, co chtějí vidět a zažít.
- Bohatý, vysoce personalizovaný obsah z milionů zdrojů, udržuje zákazníky ve spojení - Nejaktuálnější titulky a převratné novinky z oblasti zpráv, sportu, zábavy, počasí a financí přináší zákazníkům informace, o které mají zájem. Každé zařízení obsahuje rovněž "řídící středisko", kde mají zákazníci přístup k více článkům, mohou si prohlédnout seznam témat, které je zajímají - od informací o sportovních týmech až po novinky o slavných osobnostech - nebo přidat nový obsah z milionu zdrojů na internetových stránkách, které jsou publikovány ve formátu RSS.
- Sdílení fotografií umožňuje zákazníkům být v kontaktu - On-line galerie Flickr představuje integraci nejmodernějšího řešení v publikování fotografií a jejich sdílení s ostatními, umožňuje zákazníkům snadné přenesení jejich záběrů z mobilního telefonu. Zákazníci mohou snadno sdílet své fotografie, prohlížet si fotografie přátel a prohlížet nebo vyhledávat v milionech záběrů, které poslali ostatní uživatelé aplikace Flickr.
- Zrychlené e-maily udrží zákazníky v kontaktu - Zařízení E-mail umožní zákazníkům rychle odpovídat, vymazat nebo vytvořit nové zprávy anebo si prohlédnout přílohy pouhým jednoduchým kliknutím. Pokročilé vyhledávání umožňuje klientům vyhledat snadno důležitý e-mail, podle předmětu, obsahu a nebo přílohy. Automatická synchronizace dovoluje uživatelům přístup k emailům a kontakt s jejich Yahoo! mailovým účtem v reálném čase. Jakékoli změny provedené telefonem se okamžitě zobrazí na osobním počítači a naopak.
O společnosti Yahoo!
Yahoo! Inc. je přední světová značka v oblasti internetu a jedna z nejnavštěvovanějších internetových destinací na celém světě. Cílem společnosti Yahoo! je spojit lidi na celém světě, jejich touhy, společenství a vědomosti. Yahoo! má centrálu v kalifornském Sunnyvale, ve Spojených státech amerických.
O společnosti Motorola
Společnost Motorola je známá pro své vedoucí postavení v oblasti modernizace bezdrátové a širokopásmové komunikace. V souladu s vizí Seamless Mobility (Mobilita bez hranic) se zaměstnanci společnosti Motorola snaží umožnit zákazníkům, aby mohli snadno a bez problémů navázat a udržet spojení s lidmi, získat informace a užít si zábavu, podle jejich přání a požadavků. Navrhujeme a dodáváme produkty, které si nesmíte nechat ujít ("must have" products), zážitky, které musíte prožít ("must do" experiences) a výkonné sítě - to vše doplněno skvělými službami. Společnost byla časopisem Fortune zařazena do žebříčku 100 nejúspěšnějších společností, působí na celém světě a v roce 2005 dosáhla tržeb 36,8 miliardy amerických dolarů. Více informací o společnosti, jejích zaměstnancích a inovacích naleznete na internetové adrese http://www.motorola.com.
* Sítě a/nebo SIM karty podporující službu nejsou dostupné ve všech oblastech. Mohou být vyžadovány další poplatky za airtime, data apod.
Yahoo! a logo Yahoo! jsou ochranné a/nebo registrované značky společnosti Yahoo! Inc.
Název MOTOROLA a její logo ve tvaru písmena M jsou registrovány u amerického patentového úřadu (US Patent & Trademark Office). Java a všechny další související známky jsou ochranné nebo registrované známky v majetku společnosti Sun Microsystems, Inc. ve Spojených státech amerických a dalších zemích. Yahoo! a logo Yahoo! jsou ochranné a/nebo registrované značky společnosti Yahoo! Inc. Všechny ostatní názvy jsou ochrannými a/nebo registrovanými známkami příslušných vlastníků. (C) Motorola, Inc. 2007. Všechna práva vyhrazena.
Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení, která zahrnují rizika a nejasnosti týkající se beta verze programu Yahoo! Go for Mobile 2.0 (včetně, mimo jiné, těch prohlášení, které jsou citací výroků členů vedení v této tiskové zprávě), stejně jako strategických a provozních plánů společnosti Yahoo!. Skutečné události nebo výsledky se mohou zcela lišit od výsledků uvedených v této tiskové zprávě v důsledku početných rizik a nejasností. Mezi potenciální rizika a nejasnosti patří například, mimo jiné, že popsané očekávané nebo plánované další rozšiřování programu Yahoo! Go for Mobile 2.0 může být opožděno, nemusí proběhnout podle předpokladů, nebo nemusí být úspěšné. Zákazníci nemusí přijmout nebo reagovat na aplikaci Yahoo! Go Mobile 2.0 podle očekávání; a konkurence může nabídnout podobné srovnatelné služby. Více informací o možných faktorech, které mohou ovlivnit výsledky obchodů a finanční výsledky společnosti Yahoo! jsou popsány v kapitolách "Rizikové faktory" a "Rozbor a analýza finančních podmínek a výsledků operací vedením podniku", ve výroční zprávě na formuláři 10-K, který společnost Yahoo! předložila za fiskální rok končící 31. prosincem 2005 a ve čtvrtletním hlášení na formuláři 10-Q za čtvrtletí končící 30. zářím 2006, která jsou založena u Komise pro cenné papíry a jsou k dispozici na internetových stránkách na adrese http://www.sec.gov.
MULTIMEDIÁLNÍ MATERIÁLY JSOU K DISPOZICI NA ADRESE http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305403
KONTAKT:
Yahoo!
Nicole Leverichová
Tel.: +1-408-349-5583
E-mail: nicolewl@yahoo-inc.com
nebo
Fleishman-Hillard pro společnost Yahoo! Inc.
John Reseburg
Tel.: +1-415-318-4117
E-mail: reseburj@fleishman.com
nebo
Motorola
Sharen Santoskiová
Tel.: +1-781-372-4264
E-mail: Sharen.Santoski@motorola.com