Wrangler na lovu lvů

Pět prestižních cen za reklamu je jako pětice Oscarů. To přirovnání je velmi trefné. Větší prestiž v oboru reklamy než Lvi z festivalu v Cannes neexistuje. A legendární značka džínového oblečení Wrangler jich získala v červnu hned pět v hlavních kategoriích. Oceněna byla za webové stránky i reklamní kampaň.

V rámci Cannes "Press Lions", Red, kampaň Wrangler Jaro/Léto 2010 získala:

- Zlato v kategorii Fotografie.

Poslední reklamní kampaň zn. Wrangler "Red" byla oceněna zlatem. Vznikla ve spolupráci Wrangler EMEA marketingového oddělení a kreativním týmu, společně s proslulou agenturou Frad a Farid z Paříže, která se podílela na úspěších firmy už v minulém roce. Snímky nafotil Jeff Burton a působivá tištěná kampaň představuje muže a ženy zachycené v energii okamžiku, ponořené v rudé vodě nebo uprostřed běsnění rudého prachu.

V rámci Cannes "Cyber Lions", Wrangler Blue Bell získala:

- Zlato v kategorii Websites-Microsites oblečení a doplňků

- Zlato za Craft - Interface - Navigation

- Stříbro za Craft - Nejlepší užité video

- Bronz za Craft - Nejlepší hudbu a zvukový design

Kontakt:

Markéta Tučková

PR Manager CZ, SK

e-mail: marketa_tuckova@vfc.com

Klíčová slova ČR-reklama-textil-firmy-Vf Czech

Oblast
Středočeský (sc)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.