Výstava BRI UMKM EXPO(RT) BRILIANPRENEUR 2020 přechází do virtuálního prostředí za účelem propojení předních indonéských mikro, malých a středně velkých podniků s mezinárodními kupci

Indonéská banka Bank Rakyat Indonesia (BRI) (Ticker: BBRI.JK) pořádá 10. - 13. prosince 2020 druhý ročník výstavy BRI UMKM EXPO [RT] BRILIANPRENEUR (2020) v kongresovém centru v Jakartě (JJC, Jakarta Convention Center). Virtuální výstava byla zahájena již 1. prosince a pomáhá vybraným mikro, malým a středně velkým podnikům (Micro, Small & Medium Enterprises, MSME) prorazit do světa. Registrace jsou otevřené až do 13. prosince 2020.

Jako první svého druhu zavádí platforma BRI UMKM EXPO(RT) BRILIANPRENEUR 2020 virtuální program pro propojování podniků („Business Matching"), který umožňuje firmám chatovat v reálném čase, díky čemuž jsou MSME podniky spojeny s více než 50 potenciálními kupci ze Severní Ameriky, Blízkého východu, Evropy a Asie. Účastníci se také mohou „teleportovat" do 3D virtuální prohlídky s 360stupňovou navigací, zatímco se účastní talk show v přímém přenose a koučovacích programů vedených vládními ministry a významnými osobnostmi v oboru.

Virtuální události byly zpočátku pouze opatřením přijatým v reakci na pandemii, od té doby se však rozrostly a ukázalo se, že mají zásadní dopad na způsob, jakým lidé podnikají. Podle průzkumu společnosti Northstar Meeting Group považují lidé virtuální události za důležitý nástroj pro spojení podniků se zákazníky. BRI UMKM EXPO [RT] BRILIANPRENEUR 2020 je tedy při všech úvahách ideální platformou pro MSME podniky na cestě k překonání výzev vytvořených virem COVID-19.

„Naším cílem je propojit potenciální kupce z celého světa s nejlepšími indonéskými MSME podniky ve virtuálním obchodním ekosystému. Program Business Matching poskytuje kupujícím nákladově efektivní systém interakce s vlastníky podniků, stejně jako funkci pro rezervaci soukromých schůzek, což oběma stranám usnadní transakce během konání události," uvedl Sunarso, prezident ředitel banky BRI, největší státní banky v Indonésii.

Letos představí více než 400 MSME podniků své nejlepší výrobky ve čtyřech kategoriích: móda, doplňky a krása, domácí dekorace a kutilství a jídlo a pití.

„Doufáme, že prostřednictvím virtuálního ekosystému stimulujeme příspěvek MSME podniků do indonéského hospodářství a podpoříme export. Jsme přesvědčeni, že virtuální akce pomůže majitelům podniků seznámit se s digitálním ekosystémem a aklimatizovat se na posun paradigmat podnikání," dodal Sunarso.

Pokud se chcete zúčastnit virtuální výstavy, zde se můžete zaregistrovat online a stáhnout si katalog.

Další podrobnosti o akci a registraci naleznete na www.brilianpreneur.com.

KONTAKT: Aestika Oryza Gunarto, Tiskový mluvčí, +62-21-575-1966, humas@bri.co.id

Klíčová slova Indonésie-obchod-Bank Rakyat Indonesia

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.