Výsledky ankety HIT 2006 časopisu Moderní obchod

V letošním roce se uskutečnil již 7. ročník ankety HIT časopisu Moderní obchod. Anketa v letošním roce nabídla obchodníkům na výběr ze 204 výrobků přihlášených do 23 kategorií. Do ankety mohli dodavatelé přihlásit nové produkty uvedené na trh v období od 1. června 2005 do 31. května 2006.

O úspěchu přihlášených produktů rozhodla porota složená ze zástupců obchodních sítí Ahold ČR, ENAPO obchodní, Globus ČR, Jednota České Budějovice, Jednota Jindřichův Hradec, Jednota Kaplice, Maloobchodní síť Bala, Maloobchodní síť Brněnka, SPAR Česká obchodní společnost a Spar Šumava. Absolutním hitem se stal Monte Drink. V každé kategorii byl oceněn výrobek, který získal nejvíce hlasů. Produkt, který získal absolutně nejvíce hlasů, se stal držitelem titulu Absolutní HIT 2006. V letošním roce se tímto titulem může pyšnit výrobek Monte Drink 200 ml od společnosti Zott. V internetovém hlasování na http://www.mobchod.cz zvítězilo Fan sladidlo aspartam-acesulfam s dávkovačem.

kontakt:

Redakce časopisu

Moderní obchod

tel.: 227 018 414

mobchod@con-praha.cz

Klíčová slova ČR-trh-České a slovenské odborné nakladatelství-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.