Jak zvládnout krizi v roli manažera?
Jak vést lidi, kteří se nachází v krizové situaci?
Jak je motivovat, řídit, úkolovat a hodnotit?
Jak dát lidem v krizi zpětnou vazbu a co dělat, když se práce s nimi nedaří?
Jak se k lidem v krizi chovat a čeho se vyvarovat?
Všem těmto otázkám je věnována naše nová kniha Vedení v krizi, která vychází v nakladatelství Albatros.
Kniha Vedení v krizi obsahuje sepsané zkušenosti klientů Firemního sociologa a firem, s nimiž jsme v kontaktu nejen za dva roky koronavirové krize, ale také za období, která této krizi předcházela.
Kniha má 144 stran praktických postupů a triků, osvědčených nástrojů a best practices z manažerské praxe. Je určena vedoucím pracovníkům na všech úrovních od mistrů po Top management. Autorem je Vojtěch Bednář, zakladatel portálu Firemní sociolog.
Kontakt pro média vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz a tel. 731 782 385