Ředitel Konzervatoře a Vyšší odborné školy Jaroslava Ježka vypisuje Výběrové řízení na pozici vedoucí - vedoucího Muzikálového oddělení. Výběrové řízení se uskuteční dne 11. května 2009 od 10.00 hodin v místnosti č. 205 B v budově Konzervatoře Jaroslava Ježka Praha 4, Roškotova 4. Termín nástupu 25. 08. 2009.
Vyhlášení výběrového řízení:
1. Výběrové řízení se vyhlašuje na internetových (webových) stránkách Konzervatoře a VOŠ J. Ježka, a to tři týdny přede dnem určeným pro podání přihlášek uchazečů o zaměstnání.
2. Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání uměleckého směru
- předložení koncepce muzikálového oddělení - po dohodě je možné nahlédnout do učebních plánů muzikálového oddělení
- praxi v oboru minimálně 3 roky
- zkušenosti s vedením kolektivu
- základní znalost práce na pc
- znalost anglického jazyka výhodou
3. Přihlášky uchazečů musí obsahovat:
- profesní životopis
- potvrzení o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců)
- doklad o dosaženém vzdělání
- doklad o dosavadní praxi v oboru
4. Přihlášky včetně návrhu koncepce muzikálového oddělení zasílejte na adresu školy: Konzervatoř a VOŠ Jaroslava Ježka, Roškotova 4/1692, 140 00 Praha 4, a to nejpozději do středy 6. 5. 2009.
Výběrová komise:
1. Ředitel Konzervatoře a VOŠ J. Ježka zřizuje a ruší výběrovou komisi, která posuzuje jednotlivé přihlášky uchazečů o zaměstnání, resp. posuzuje jednotlivé uchazeče.
2. Výběrová komise je pětičlenná. Ředitel Konzervatoře a VOŠ J. Ježka jmenuje a odvolává předsedu a členy komise.
3. Výběrová komise je poradním orgánem ředitele Konzervatoře a VOŠ J. Ježka a není oprávněna rozhodovat o uzavření pracovního poměru, pouze podává řediteli školy návrhy.
4. V případě, že bude prokazatelně zjištěno, že předseda nebo některý člen výběrové komise je v konkrétním případě podjatý, bude ze své funkce odvolán a nahrazen jiným členem.
5. Všichni členové výběrové komise jsou při výběru uchazečů o zaměstnání povinni dodržovat postupy zajišťující rovné zacházení a zamezení všech forem diskriminace tak, jak vyplývá především z ustanovení §13.odst.2 písm. b) Zákoníku práce.
6. Výběrová komise posoudí, zda uchazeč předložil úplnou přihlášku a požadované doklady a zda splňuje všechny zákonné předpoklady a požadavky stanovené pro výkon sjednaného druhu práce.
7. Výběrová komise pozve k osobnímu jednání ty uchazeče, u kterých považuje za potřebné ověřit si jejich dovednosti a znalosti potřebné pro výkon sjednaného druhu práce. K osobnímu jednání pozve uchazeče předseda nebo jím pověřený člen výběrové komise. Výběrová komise doporučí k přijetí do pracovního poměru nejvhodnějšího uchazeče.
8. Předseda a členové výběrové komise jsou povinni se všemi materiály uchazečů nakládat v souladu s ustanoveními zákona č.101/2000 sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a odpovídají za skartaci všech fotokopií, které byly v souvislosti s výběrovým řízením pořízeny.
Vznik pracovního poměru
S vybraným uchazečem je uzavírán pracovní poměr podle příslušných ustanovení Zákoníku práce.
Závěrečná ustanovení
1. Ředitel Konzervatoře a VOŠ J. Ježka je oprávněn rozhodnout o zrušení výběrového řízení v jakékoliv fázi jeho průběhu.
2. Za archivaci a skartaci spisových materiálů, vztahujících se k výběrovému řízení, je odpovědný zaměstnanec zabývající se personální agendou.
V Praze dne 20.4.2009
PhDr. Karel Vraný
ředitel školy
Kontakt:
Renata Talacková
sekretariát, marketing
Konzervatoř a VOŠ Jaroslava Ježka
Roškotova 4/1692
140 00 PRAHA 4
tel.: 241 046 904
fax: 241 046 901
e-mail: talackova.renata@kjj.cz