Srpnový, již 36. ročník Mezinárodních veletrhů módy STYL a KABO, i nadále pokračuje v zavedeném trendu, tedy v prezentaci vystavovatelů orientovaných výhradně na B2B segment.
Po tři dny ve třech nejmodernějších halách brněnského výstaviště P, F a V se představí 739 oděvních, obuvnických a kožedělných značek z 19-ti zemí. Vedle tradičních vystavovatelů ze Slovenska, Polska a Německa budou mít letos výjimečně silnou účast výrobci textilu z Indie. Na ploše 153 m2 se představí 15 indických firem se specializací na dámskou a pánskou konfekci, vč. doplňků.
Obuvnické výrobky v největší míře představí vystavovatelé z Německa, Polska, Rakouska, Itálie, Řecka a Španělska.
Na veletrhu KABO v pavilonu P se kromě tradičních vystavovatelů představí i značky, jako jsou CAPRICE, HEAD, GABOR, CAMEL ACTIVE, LOOP, S.OLIVER. Zajímavostí je firma INTERCENT, komoditní společnost s unikátním konceptem amerických značkových kabelek Miche Bag, umožňující během momentu změnit vzhled kabelky bez její výměny a přesouvání jejího obsahu. Jakým způsobem? Přijďte se podívat!
V rámci doprovodného programu veletrhu KABO se představí tři semináře na odborná témata: 1) Návrh nové ISO normy na velikostní značení; 2) Vliv konstrukce zdravotní vložky na správnou biomechaniku chůze; 3) Zásady péče o nohy. Nebudou chybět ani módní přehlídky obuvi a vyhlášení výsledků soutěže mladých designérů obuvi a kožené galanterie o Cenu Nadace Jana Pivečky a předání ocenění "Česká kvalita" a "Žirafa" - zdravotně nezávadná dětská obuv. Součástí předání bude i přehlídka kolekce studentů Ateliéru designu obuvi UTB FMK s názvem "Bohemian Rhapsody", jako pocta věnovaná zesnulému návrháři Lee Alexanderu McQueenovi.
Veletrh STYL je nově rozdělen do několika sekcí. Pro přehlednější uspořádání branží a pro jednodušší orientaci návštěvníků je letos zavedeno barevné rozlišení jednotlivých branží.
V pavilonu V je umístěna kromě klasické a společenské módy (Classics) i dětská móda (Baby). Hlavním hitem letošního veletrhu je však nová branže NADMĚRNÁ MÓDA a to v klasické konfekci, v prádle i v plavkách, včetně odborných seminářů a přehlídek OVERSIZE SHOW. Tuto branži budou vystavovat firmy: ABEA - AMORE - ANITA UNIQUE BODY WEAR - ART FASHION - BETTY - CALVI - CORIN - DKAREN - DONNA LISA - DR. HUNTER - ESPRIT - FAVAB - IDEALL - IKAB - JOCKEY - KINGSLAND - KRIS LINE - KS - LEVÉE - LUIZ - MAT - NARI - OLYMPIA - PIONIER - PLEAS - PRAKO - RENOMÉ - RUKO - SASSA - SOPHIA - SPOLTEX - SUNMARIN - TAUBERT - TOLERANTNÍ MÓDA - VENA - VESTIS(R) - WALLABY - WERSO(R) - YANICK.
Nové trendy v oblékání budou k vidění nejen na stáncích, ale i na mole v pavilonu V. Zde se taktéž uskuteční tradiční soutěž návrhářů TOP STYL DESIGNER.
Pavilon F je zasvěcen spodnímu prádlu (LINGERIE) a bižuterii (BIJOUX). Nové kolekce v prádle představí například firma PLEAS - český výrobce spodního prádla, který se na výstaviště vrací po několikaleté odmlce, stejně tak ANITA. Nebudou chybět ani divácky oblíbené přehlídky prádla. Bižuterii jako zajímavé doplňky k oblečení nabídne více jak 35 značek. Zajímavostí bude inkubátor MPO s názvem "Jablonecká ulice".
Jedním z hlavních témat srpnových veletrhů STYL a KABO je podpora malých a středních českých firem. To se také odráží v doprovodném programu. Odborný seminář je opět specializovaný a je zaměřen na podporu a rozvoj podnikání jak vystavovatelů, tak návštěvníků z řad B2B.
Ve spolupráci s vybranými odborníky z praxe a pod patronací komunikační agentury MARCO BBN proběhne seminář pod názvem: "Internet, nízko nákladová reklama pro střední a malé firmy". Seminář bude moderovat šéfredaktor Marketing Magazine pan Aleš Hudský. Cílem je podpořit především menší a střední firmy, které ještě dokonale neznají nové reklamní médium, jako je internet, které mohou využít pro své reklamní kampaně nebo k propagaci svých firem a značek. Seminář se uskuteční ve čtvrtek 26. srpna 2010 v pavilonu P v sále P1.
Kontakt:
Jaromír Krejčí
Veletrhy Brno
tel: 541 152 627
e-mail: jkrejci@bvv.cz