Veletrh Svět reklamy - pro úspěšnou reklamu

Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá - vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 6. ročník prezentačního veletrhu Svět reklamy, který se uskuteční 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně a o 14 dní později 4. října 2011 v hotelu Diplomat v Praze - 4. ročník.

V čem je prezentační veletrh Svět reklamy ojedinělý?

Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné - na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný /např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká "Tischmesse“/ a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy zářijové a říjnové termíny?

Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2012, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?

První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh 13 let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už čtvrtým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?

Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?

Již jsem uvedla, že Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Říkáme, že stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet - jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

A co doprovodný program veletrhu?

Letošní novinkou veletrhu je doprovodný program v podobě odborných přednášek. Ve spolupráci s agenturou Media Age organizátoři připravili blok věnující se budování značky. Další spolupracující institucí je Unie grafického designu, která připravila přednášky k otázkám autorského právu, typografickým chybám, logu a CID atd.

Doprovodný program je součástí obou veletrhů Svět reklamy tedy v Brně i v Praze - podrobný harmonogram najdete na www. omnis.cz nebo níže.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 20.září 2011 v kongresovém areálu Interhotelu Voroněž v Brně, který se nachází hned vedle brněnského výstaviště a v okolí je dostatek parkovacích míst. O 14 dní později 4. října 2011 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

Více na www.omnis.cz

Doprovodný program veletrhu Svět reklamy

Se vstupenkou vstup zdarma. Rezervace míst na fuglickova@omnis.cz nebo 776 711 499.

Brno 20.9. 2011

ve spolupráci s Media Age

10,00 - 10,40 Budování značky

Jan Cézar, strategic planner Media Age, autor knihy I zázrak potřebuje reklamu

10,50 - 11,30 Případové studie budování značky

Mgr. David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age

ve spolupráci s Unií grafického designu

12,30 - 13,10 Základy autorského práva se zaměřením na praxi

Mgr. Robert Novotný, Tschöpl & Partner, advokáti,

13,20 - 14,00 Nejčastější typografické chyby

Ing. Zdeněk Sládek. Dost dobrý design, s.r.o. Kladno

14,10 - 15,00 Logo a CID- základní stavební prvky budování firemní komunikace

Robert Štencl, Bastart.cz, s.r.o.

Praha 4.10.2011

ve spolupráci s Unií grafického designu

10,00 - 10,40 Základy autorského práva se zaměřením na praxi

Mgr. Robert Novotný, Tschöpl & Partner, advokáti,

10.50 - 11,30 Logo a ochranná známka - Ing. Jaroslava Vybíralová

11,40 - 12,10 Nejčastější typografické chyby

Ing. Zdeněk Sládek. Dost dobrý design, s.r.o. Kladno

12,20 - 13,00 Co je to CID - MgA. Štěpán Holič,Lemon design Praha

ve spolupráci s Media Age

13,30 - 14,10 Budování značky - Jan Cézar, strategic planner Media Age, autor knihy I zázrak potřebuje reklamu

14,15 - 15,00 Případové studie budování značky - Mgr. David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age

změny v programu vyhrazeny

Kontakt:

Eva Fuglíčková

Omnis Olomouc, a.s.

Horní lán 10a, 779 00 Olomouc

tel: 588 881 427, 776 711 499

fax: 588 881 445

e-mail: fuglickova@omnis.cz

www.omnis.cz

Klíčová slova ČR-reklama-služby-veletrh-firmy-Omnis Olomouc

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.