V nouzovému stavu si u nás koupíte hodinky přes kameru

V krizi můžete buď stáhnout paty, osekávat náklady kde se dá a čekat na konec krize, nebo sednout za stůl a přemýšlet, co dělat lépe, jinak a jak z krize vyjít jako vítěz.

Asi se mnou budete souhlasit, když budu tvrdit, že zavření prodejny hodinek byznysu neprospěje a to i přes to, že máme silný eshop Helveti.cz. U hodinek si zkrátka zákazník chce velmi často produkt prohlédnout, vyzkoušet přímo na ruce a až pak se rozhodne, zda si jej koupí. O to více to platí, pokud se pohybujeme v cenové relaci 10-100tis. Kč.

Položili jsme si tak otázku, jak nejlépe tuto potřebu „osahat“ si hodinky nahradit. V době internetových technologií jsme nemuseli chodit daleko. Videohovory jsou to pravé.

S každým zákazníkem tak snadno zavoláme přes Skype, WhatsApp, Facetime či Hangout a hodinky přes videohovor odprezentujeme. Stud není na místě, protože zapnutou kameru můžeme mít pouze my a zákazník se tak nemusí „odhalovat“. Připravili jsme i postup videohovoru pro každého volajícího.

Když někdo nemá videohovory rád nebo k tomu nemá potřebně vybavený telefon, natočíme pro něj videa hodinek na přání. Ukázka takového videa je zde:

https://www.youtube.com/watch?v=TiEpec71blA

Další službou, kterou jsme zavedli, jsou svozy vracených hodinek. Když se vám hodinky nelíbí, zajistíme si zdarma svoz. Vy tak nemusíte na poštu.

A přemýšlíme dál, jak se zákazníkovi v této nelehké době přiblížit a poskytnout mu maximální komfort při výběru hodinek bez možnosti fyzické návštěvy obchodu (což u nás nakonec možné je, protože fungujeme se všemi hygienickými opatřeními ve formě výdejny).

Více o fungování našeho podnikání v době koronaviru najdete na našem blogu:

https://www.helveti.cz/blog/fungovani-helveti-cz-v-dobe-nouzoveho-stavu/

Klíčová slova ČR-obchod-styl-hodinky-Helveti.cz

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.