V MEDIA FACTORY znovu vládne radost z cen WebTop100

Protext-Media Factory logo

Protext-Media Factory logo

Vyhlášení výsledků žebříčků WebTop100 i letos potěšilo MEDIA FACTORY. A práce MEDIA FACTORY, jak se zdá, i letos potěšila odborníky, kteří prestižní ceny udělují. Do pomyslných rukou pražské on-line komunikační agentury opět putuje několik "internetových oskarů".

Žebříčky WebTop100 si kladou za cíl porovnání a hodnocení webových prezentací firem působících v České republice a jsou svého druhu unikátním projektem. Dobré umístění webu v hlavním či oborovém žebříčku je skutečnou známkou kvality. Na slavnostním večeru 30. října 2008 své pozice obhájila prezentace Hypoteční banky (http://www.hypotecnibanka.cz. Loňský absolutní vítěz a držitel celé řady dalších ocenění obsadil první místo v kategorii Finance. Stejně tak uspěl již o tři roky dříve a výčet úspěchů z něj činí stálici mezi weby bankovních domů a dalších finančních institucí. Porota tak opět ocenila orientaci na uživatele, přehlednost a jednoduchou cestu k informacím, službám a bankovním produktům.

Další trefa do černého pochází z odlišné části spektra internetových projektů. Speciální cenu Designová trefa si odnáší multimediální prezentace značky Brumík (http://www.brumik.cz, vytvořená pro společnost Opavia-LU. Interaktivní animovaný svět je zaměřen na dětské uživatele, kteří se v něm pohybují pomocí postavy medvěda Brumíka, objevují zábavné prvky a hry ve světě obsažené, a mohou tak celý web a všechny jeho funkce využívat zcela intuitivním, přirozeným a jednoduchým způsobem.

Brumík si dokonce vydobyl nečekané druhé místo v kategorii Potravinářství a gastronomie, čímž se zařadil po bok korporátních webů předních českých společností z oboru. A bez povšimnutí nezůstala ani multimediální prezentace s videoprůvodcem pro HSBC Bank (http://www.vitejte.hsbc.cz, která se pro změnu třpytí stříbrem v kategorii Microsite.

"Nesmírně si vážíme získaných ocenění, ale i dobrého ohodnocení dalších našich projektů. Dalo by se říct, že je to taková třešnička na dortu, sladká odměna za kvalitně odvedenou práci. Musíme však také poděkovat našim klientům za péči, se kterou přistupují ke svým internetovým aktivitám. Bez pozornosti, kterou jim věnují, profesionality i otevřenosti dobrým nápadům bychom oceněné projekty nedokázali uskutečnit. Věřím, že stejně jako nám, i našim klientům výsledky letošního ročníku WebTop100 přinesly jen radost," říká Leoš Špachta, Sales & Marketing Manager společnosti MEDIA FACTORY Czech Republic.

Kontaktní informace pro média:

Ing. Leoš Špachta

Sales & Marketing Manager

MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.

E:// leos.spachta@mediafactory.cz M:// +420 605 204 542

Klíčová slova ČR-internet-komunikace-reklama-firmy-Media Factory Czech Republic-ocenění-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.