UX z praxe je 1. česká konference pro UX profesionály

V Praze se 14. června uskuteční poprvé Konference UX z praxe, jejíž obsah je připravený čistě jen pro profesionály v oboru User Experience. Konference stojí na třech pilířích, které jsou u nás poměrně neobvyklé.

Odbornost a úzké zaměření.

Prvním pilířem je vysoká odbornost a velice úzká zaměřenost. "Cílovou skupinou není každý, koho zajímá téma User Experience, ale profesionál, který se oboru věnuje již několik let," říká pořadatel konference Jan Hlaváč. Konference UX z praxe má tak ambice dostat všechny UX profesionály v jeden den na jedno místo. "Nenajdete zde žádnou přednášku pro začátečníky nebo snad i pro širokou veřejnost. Témata přednášek jsou zaměřená na úzké pod obory UX jako interakční design, uživatelský výzkum a zčásti i na inovace v designovém procesu," dodává Hlaváč.

Málo známí řečníci, ale výjimeční UX specialisté.

Druhým, nejvíce neobvyklým pilířem, jsou řečníci. Konference si vybírá jen zcela neznámá jména a vyhýbá se zaběhnutým hvězdám.

"Chceme přinést účastníkům zcela unikátní obsah, který ještě nikde jinde neslyšeli," říká o programové skladbě Jan Hlaváč. Většina řečníků je z velkých a známých firem, kde se UX věnují celé týmy a je zde proto velice vysoká odbornost. Na konferenci tak vystoupí lidé z firem jako AVG, GoodData, LMC, 2FRESH nebo Alza.cz.

Přínosnost pro účastníky konference je klíčová.

Třetím pilířem je přístup. Vše se řídí podle jediného pravidla, a tím je přínosnost pro účastníky. Obsah musí být hlavně praktický, aby byl užitečný.

Kontakt:

Jan Hlaváč

E-mail: kontakt@uxz.cz

Tel: 777 129 678

Web: www.uxz.cz

Twitter konference: https://twitter.com/UXZ_CZ

FB: https://www.facebook.com/Konference-UXZ-971583932878472

Hashtag: #uxzcz

Klíčová slova ČR-hospodářství-User Experience

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.