Úspěch ePoptávka.cz - jednoduchost a kladné reference budují loajální zákazníci

Největší a současně nejoblíbenější B2B poptávkový server v České republice ePoptávka.cz zná jednoduchý recept na úspěch v prostředí online produktů. Základ je zcela jednoduchý – kvalitní produkt, jednoduché ovládání a práce s referencemi zákazníků. Služba musí mít jednoduché ovládání a být přehledná. Zákazník se základními technickými znalostmi musí být schopen se dorozumět se systémem intuitivně. K tomu byl na ePoptávka vypracován manuál obsahující všechny kroky od registrace, až po zadávání a realizaci obchodů. Součástí jsou i ilustrační ePoptávka.cz tutoriály – zákazník se tedy může snadno seznámit se základními procesy, jako je zadávání poptávky nebo oslovení poptávajícího s konkrétní nabídkou.

Dle článku o portálu ePoptávka.cz publikovaném v elektronickém magazínu Objevit se na ePoptávce uskuteční měsíčně obchody v hodnotě 6 miliard korun a toto číslo neustále roste spolu s rozrůstajícím počtem naplněných poptávek. Více než na masivní reklamu sází vedení ePoptávky, společnost B2M, na práci s referencemi. Spokojení zákazníci jsou nejlepší možnou vizitkou pro projekt. Ve svém portfoliu má ePoptávka statisíce spokojených poptávajících - firmy, neziskové organizace i státní subjekty.

Loajalitu podporují i dalšími činnostmi. Mezi nejvýraznější patří vytvoření Centra pomoci. To poskytuje pomoc zdarma - pomáhá řešit spory a dozoruje nad nekalými obchodními praktikami, které by mohly poškodit dobré jméno serveru. Klienti si tak mohou být jisti, že poptávající i dodavatelé jsou skutečně prověřeni.

Server působí na českém trhu již od roku 2004. Díky investicím do vylepšování systému se k dnešnímu dni vypracoval k 56% podílu na B2B trhu mezi poptávkovými servery. Ve střednědobém horizontu vedení ePoptávky odhaduje růst výnosů na 200 – 300 milionů korun.

KONTAKT NA KONEC:

ePoptávka.cz

Klíčová slova ČR-obchod-služby

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.