UNIQLO přizvala lidi z celého světa, aby navrhli oficiální tričko pro příští ročník Mezinárodního festivalu reklamy v Cannes

- Společnost UNIQLO se spojila s organizátory Mezinárodního festivalu reklamy, aby umožnila zájemcům z celého světa zúčastnit se soutěže o návrh oficiálního trička

- Soutěž "2009 Cannes Lions T-shirt Grand Prix" o nejvhodnější návrh trička pro přední světový festival tvůrčí reklamy

Po vítězství v soutěži Cannes Lions Grand Prix v loňském roce, by společnost UNIQLO měla vyrobit oficiální tričko pro stejnou soutěž i v roce 2009. Rozhodli jsme se přizvat zájemce z celého světa, aby navrhli památné tričko vhodné pro distribuci na festivalu reklamy Cannes Lions v příštím roce. Do soutěže Cannes Lions T-shirt Grand Prix budou přijímány pouze dříve nepublikované návrhy od 21. listopadu 2008 na zvláštní internetové stránce http://ut.uniqlo.com/utcannes/en/.

Vítězný návrh, který získá Velkou cenu, bude použit na trička, která budou distribuována na festivalu Cannes Lions v příštím roce. 10 vybraných návrhů bude použito na trička, která bude společnost UNIQLO prodávat ve svých obchodech příští léto.

- Proč vyrábět oficiální tričko festivalu Cannes Lions 2009?

Společnost UNIQLO získala Velkou cenu v kategoriích Titanium a Cyber v letošním festivalu reklamy Cannes Lions za svůj webový nástroj pro globální propagaci UNIQLOCK. Festival Cannes Lions ocenil touto cenou tvůrčí nasazení společnosti UNIQLO a později, když si organizátoři začali uvědomovat potenciál mediální hodnoty trička, navázali spolupráci se společností UNIQLO, výrobcem triček, a rozhodli se ho využít jako média, kterým lze vyjádřit individuální výraz. Výsledkem bylo vytvoření oficiálního trička. Aby získala opravdu ty nejlepší návrhy, rozhodla se společnost UNIQLO změnit tvorbu návrhů v celosvětovou soutěž o nejlepší design. Porotci festivalu 2009 Cannes Lions budou posuzovat zaslané návrhy a vyberou takový, který bude podle jejich názoru nejvhodnější pro přední tvůrčí festival reklamy na světě.

- Soutěž o návrh oficiálního trička festivalu 2009 Cannes Lions

Předmětem návrhu oficiálního trička UNIQLO musí být "lev", symbol Mezinárodního festivalu reklamy v Cannes. Pokud bude základní materiál obsahovat tématiku lva, může uchazeč navrhnout tričko zcela podle své fantazie. Porotci vyberou ze zaslaných návrhů deset nejlepších a jeden z nich získá Velkou cenu. Vítězný návrh, který získá Velkou cenu bude použit na trička, která budou předávána hostům a zástupcům médií na festivalu Cannes Lions 2009 v červnu příštího roku. Trička se všemi 10 vybranými návrhy budou prodávána v obchodech společnosti UNIQLO.

- Mezinárodní festival reklamy Cannes International Advertising Festival

Akce Cannes International Advertising Festival je mezinárodní reklamní událost, kterou pořádá společnost International Advertising Festival Limited s ředitelstvím v Londýně. Bývá oficiálně nazýván "Mezinárodní festival reklamy", nebo také "Lvi z Cannes" ("Cannes Lions") podle trofejí, které získávají vítězové.

Festival je pořádán každý rok v červnu, v jihofrancouzském Cannes, kde jsou vybráni vítězové každé z 10 zavedených segmentů. (japonské stránky: http://www.canneslionsjapan.com/index.html)

(anglické stránky: http://www.canneslions.com/.

Požadavky na návrh

Předmětem návrhu oficiálního trička UNIQLO musí být "lev", symbol Mezinárodního festivalu reklamy v Cannes. Pokud bude základní materiál obsahovat tématiku lva, může uchazeč navrhnout tričko zcela podle své fantazie.

Velká cena

Vítěz bude pozván na festival Cannes Lions 2009.

Přijímání návrhů

Od pátku 21. listopadu 2008 do neděle 21. prosince 2008

Požadavky na návrhy

Mohou se přihlásit všichni bez ohledu na věk nebo národnost. Návrhy mohou být zasílány z celého světa.

Postup posuzování

Porotci festivalu 2009 Cannes Lions budou soutěž posuzovat přímo. Vyberou ze zaslaných návrhů 10 nejlepších a jeden z nich získá Velkou cenu.

Jak se přihlásit

Prosím, prostudujte si podrobně požadavky uvedené na zvláštní internetové stránce soutěže 2009 Cannes Lions Official T-shirt Design Competition: http://ut.uniqlo.com/utcannes/en/ (anglicky)

Pomoc v případě dotazů (Helpdesk)

Cannes Lions T-shirt Grand Prix Selection Bureau (Výběrová komise soutěže o návrh trička pro Mezinárodní festival reklamy) 6 Floor (6. patro), Shimbashi Marine Building (Budova Shimbashi Marine), 2-19-10 Shimbashi, Minato-ku, Tokio 105-0004, tel.: +81-3-3289-5034 (Pondělí - Pátek 10:00 - 18:00 japonského standardního času)

E-mail: utcannes@uniqlo.com

* Nejsme schopni přijímat návrhy předávané osobně nebo elektronickou poštou do kanceláře Výběrové komise.

Upozornění

* Návrhy mohou být předkládány z celého světa, ale pouze takové, které ještě nebyly publikovány.

* Veškerá práva, včetně kopírování, na vítězný návrh budou přenesena a stanou se zdarma majetkem společnosti UNIQLO.

* Prosím, vezměte na vědomí, že informace o podkladech a fotografie vítězného návrhu může společnost UNIQLO používat při reklamních a propagačních aktivitách.

* Výrobní postupy při komercionalizaci mohou zahrnovat úpravy návrhu nebo tisk loga.

* Za žádných okolností nejsme schopni vracet žádné z předložených návrhů.

* Vyhrazujeme si právo vyřadit bez vědomí porotců všechny padělky nebo návrhy, které nesplňují požadavky.

* Uchazeči zaručují, že jejich návrhy nezahrnují žádná práva třetích stran na portréty, ochranné známky nebo práva na kopírování. V případě jakékoli stížnosti nebo nároků třetích stran týkající se porušení autorských práv nebo nároků na kompenzaci, které by vznikly, bude uchazeč jako jediný, zodpovídat za vyřešení všech problémů a uhrazení všech vzniklých nákladů. Organizátoři se zříkají veškeré odpovědnosti.

* Předložením návrhu uchazeč souhlasí s těmito podmínkami.

Kontakt:

Junichi Yagura

Yoshitada Hirobe

BILCOM, Inc

Telefon: +81-3-5766-8411

Fax: +81-3-5766-8419

Zdroj: UNIQLO CO., LTD.

Junichi Yagura

nebo

Yoshitada Hirobe, oba ze společnosti BILCOM, Inc.

Tel.: +81-3-5766-8411

Fax: +81-3-5766-8419

Klíčová slova Japonsko-společnost-ostatní-kultura-UNIQLO CO., LTD.-PROTEXT

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Kultura
Politika, veřejná správa a soudy

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.