TV Barrandov: Diváci oceňují zpravodajství a politické komentáře Jaromíra Soukupa

TV Barrandov v uplynulém týdnu přinesla divákům pestrou paletu formátů týkajících se prezidentských voleb. Nejúspěšnějším pořadem byla úterní Předvolební Aréna Jaromíra Soukupa s prezidentskými kandidáty Jaroslavem Baštou, Karlem Divišem a Karlem Janečkem, která oslovila téměř 200.000 diváků. Celkem si zpravodajské a politické komentáře našlo na TV Barrandov 550.000 diváků.

Mezi další nadprůměrně sledované pořady patřily Týden podle Jaromíra Soukupa, který zasáhl během týdne 348.000 diváků při průměrné sledovanosti jednoho dílu 48.000, čtvrteční předvolební debata Česko volí prezidenta, do které si Jaromíra Soukup s Michaelem Kocábem zvali prezidentské kandidáty a významné osobnosti veřejného života, a dokumentární portrét prezidentského kandidáta Petra Pavla v cyklu Kdo je…?

"Jsem potěšen, že si diváci oblíbili jak naše pravidelné pořady, tak mimořádně zařazený sobotní stand-up komentář Týden podle Jaromíra Soukupa, které tak přispěly k aktuálnímu růstu podílu celé skupiny Barrandov," okomentoval výsledky generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup. "V nadcházejících dnech plánujeme věnovat prezidentské volbě další prostor, pro diváky chystáme však i další novinky," nastínil Jaromír Soukup.

TV Barrandov připravuje během příštích týdnů do vysílání další novinky, půjde o úplně nové série Filmová místa a Taková byla 90. léta, o další díly z cyklu Nečekaná úmrtí, Skandály slavných a Příběhy velké lásky a plánuje se také obnovení výroby jednoho z tradičních barrandovských formátů.

Zdroj dat: ATO Nielsen Admosphere, Live + TS3, CS: 15+, zásah na alespoň 3 minuty v kuse, data k dispozici 16.1.2023

Kontakt:

Empresa Media, a. s.

Libor Vachtl, manažer vydavatelství

e-mail: vachtl@empresamedia.cz

Klíčová slova ČR-média-televize-TV Barrandov-Empresa Media

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.