Časopis Advertising Age dnes oznámil, že udělil společnosti Tribal DDB Worldwide ocenění Světová agenturní síť roku (Global Agency Network of the Year). Je to vůbec poprvé v historii, kdy toto prestižní ocenění získala společnost působící v oblasti digitálního marketingu.
"Jsem velice pyšný na své kolegy ze společnosti Tribal DDB z celého světa. Jde o opravdové ocenění výjimečných talentů, které přispívají k popularizaci naší sítě - a vzrušující budoucnosti naší společnosti," říká její generální ředitel Matt Freeman.
Od svého založení stojí společnost Tribal DDB v čele tohoto průmyslového odvětví. Ať už jde o nárůst tržeb nebo ocenění. Letošní ceny navazují na úspěchy v roce 2007, kdy bylo otevřeno devět nových poboček. Společnost získala 31 nových důležitých zakázek a více než 75 ocenění v různých částech světa a různých kategoriích, jako jsou například média, přímý marketing a mobilní komunikace.
"Společnost Tribal perfektně chápe jedinečné DNA značky a dokáže vidět až za obzor. Nejde jen o médium jako takové; jde především o myšlenku," řekla Susan Smith Ellisová, generální ředitelka společnosti (RED), která je klientem společnosti Tribal DDB a bývalá členka vedení společnosti Omnicom Group.
"Společnost Tribal se stala právoplatným konkurentem světových sítí. Zákazníci ji považují za partnera značky a na tomto novém trhu ji velmi vyhledávají," říkají zástupci společnosti Advertising Age.
"Matt Freeman a celý tým společnosti Tribal DDB dělá skvělou práci a přináší inspirující nápady, které pomáhají jejím klientům v rozvoji. Jejich práce hovoří sama za sebe," řekl Chuck Brymer, prezident a generální ředitel společnosti DDB Worldwide Group.
I přes neustále se rozšiřující velikost světové sítě společnosti Tribal se firma snaží stále úzce spolupracovat se svými klienty a uspokojovat i jejich nejnáročnější požadavky. Díky této kultuře "společného mozku" se společnosti daří efektivně a úspěšně pracovat v celé řadě různých médií a zeměpisných oblastech.
V Asii se její "nakažlivá" kampaň pro společnost McDonald's v roce 2007 zařadila mezi "Deset nejlepších reklamních kampaní v Asii" a "Deset nejlepších interaktivních kampaní v Číně" v oblasti médií a digitálních médií. V Německu spravuje celý účet pro telekomunikačního giganta Deutsche Telekom, včetně tvůrčí stránky, médií, přímého (direct) a digitálního marketingu. Krátce poté, co byla v Severní Americe jmenována společností Nokia, agenturou zajišťující digitální marketing pro divizi mobilních telefonů, byla vybrána společnost Tribal, aby vytvořila hlavní myšlenku reklamní kampaně na rok 2008 pro všechny její partnery.
"Myšlenka, se kterou přišli je skutečně velmi okouzlující," říká Nicki Purcell, ředitel oddělení digitálního marketingu společnosti Nokia. "Sahá za hranice digitálního prostoru. Je to něco, co podařilo vystihnout ideu společnosti Nokia napříč všemi platformami."
O SPOLEČNOSTI TRIBAL DDB WORLDWIDE
Společnost Tribal DDB Worldwide (internetové stránky http://www.tribalddb.com) má ředitelství v New Yorku a provozuje 44 poboček v 25 zemích po celém světě, jako je americký kontinent, Evropa a asijsko-pacifický region. V roce 2006 získala společnost Tribal DDB ocenění od takových periodik jako například The Wall Street Journal, Businessweek, Forrester Research Inc. a dalších. V roce 2005 byla společnost Tribal DDB jmenována časopisem Adweek Interaktivní agenturou roku (Interactive Agency of the Year). Z mezinárodního festivalu reklamy ve francouzském Cannes (International Advertising Festival) si přivezla většinu Lvů a hlavní cenu Cyber Grand Prix. Společnost Tribal DDB Worldwide je součástí společnosti DDB Worldwide skupiny Omnicom Group (burzovní index NYSE:OMC).
Internetové stránky: http://www.tribalddb.com
Zdroj: Tribal DDB
KONTAKT:
Christina Cuketaová
Tribal DDB
Tel.: +1-212-515-8349
E-mail: Christina.cubeta@ny.tribalddb.com