Tommy Hilfiger oznamuje otevření své největší vlajkové lodi obchodních domů v Asii

Vlajková loď bude otevřena v Tokiu v Japonsku

Firma Tommy Hilfiger Group, která je stoprocentně vlastněna společností Phillips-Van Heusen Corporation (NYSE: PVH), oznamuje otevření své největší vlajkové lodi obchodních domů v Japonsku a Asii na adrese 4-30-3, Jingumae, Shibuya-ku v Tokiu. Plánované otevření v březnu 2012 připojí tento obchodní dům na Omotesando v Harajuku k elitní skupině významných prodejců v jedné z nejznámějších nákupních čtvrtí Japonska a upevní současnou pozici 108 obchodních domů Tommy Hilfiger v Japonsku.

"Tento obchodní dům bude sloužit jako primární umístění pro vlajkovou loď naší značky v Japonsku a bude dále podporovat naše rozsáhlé maloobchodní podnikání v Asii," řekl Fred Gehring, generální ředitel společnosti Tommy Hilfiger Group. "Po akvizici skupiny Tommy Hilfiger Japan Corporation v roce 2008 nadále rozvíjíme stávající podnikání ztotožněním regionální strategické pozice značky Tommy Hilfiger s její globální identitou. Obchodní dům Harajuku odráží naši pevnou víru v potenciál budoucího růstu v Japonsku a je prvním krokem na cestě k posílení naší pozice na trhu."

"Jsem nadšený, že otevíráme vlajkovou loď našich obchodů v Japonsku v Omotesando, v jednom z nejznámějších nákupních středisek světa," řekl Tommy Hilfiger, hlavní návrhář a vizionář značky Tommy Hilfiger. "Po oslavě našeho 25. výročí se těším na dalších 25 let, kdy budeme pokračovat v posilování naší přítomnosti v důležitých městech po celém světě, stejně jako v Tokiu. Obchodní dům Harajuku bude zachycovat globální podstatu značky Classic American Cool a zároveň udržovat japonské tradice."

Nová vlajková loď bude mít 10 946 čtverečních stop (1017 čtverečních metrů), tři patra s vystaveným nejnovějším pánským a dámským sportovním oblečením, ochoz a kolekce Hilfiger Denim. Obchodní dům Harajuku bude zahrnovat několik překvapivých prvků designu a vzdávat hold kořenům značky i místnímu dědictví. Bude obsahovat výběrovou směs špičkového nábytku a doplňků z Ameriky a Japonska.

V současnosti je po světě rozmístěno více než 1000 obchodních domů Tommy Hilfiger, včetně volně stojících obchodů v New Yorku, Londýně, Paříži, Miláně, Amsterdamu, Berlíně, Bruselu, Barceloně, Vídni, Hong Kongu, Soulu, Šanghaji, Buenos Aires, St. Tropez, Istanbulu, Antverpách, Mnichově, Athénách, Madridu, Miami a v dalších městech.

O společnosti Tommy Hilfiger Group

Díky portfoliu stylových značek, které zahrnuje značky Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim je firma Tommy Hilfiger Group jednou ze světově nejuznávanějších skupin návrhářů oděvů. Zaměřuje se na navrhování a uvádění na trh vysoce kvalitních pánských, dámských a dětských oděvů a džínových kolekcí. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí skupina nabízí také stylové doplňkové produkty jako příslušenství, vůně a bytové doplňky. Zboží značky Tommy Hilfiger je k dispozici zákazníkům na celém světě prostřednictvím rozsáhlé sítě maloobchodních prodejen Tommy Hilfiger, v první řadě speciálních a obchodních domů a dalších vybraných prodejců a maloobchodních kanálů. Další informace o firmě Tommy Hilfiger Group najdete na adrese http://www.tommy.com.

O firmě Phillips-Van Heusen Corporation

Phillips-Van Heusen Corporation, jedna z největších světových oděvních firem vlastní a prodává zboží kultovních značek Calvin Klein a Tommy Hilfiger po celém světě. Je největším světovým výrobcem a prodejcem košil a vázanek, a prodává různé zboží pod svými vlastními značkami: Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass a G.H. Bass & Co., a k jejím licencovaným značkám patří Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Trump, JOE Joseph Abboud, DKNY a Timberland. Navštivte webové stránky http://www.pvh.com.

TOMMY HILFIGER STORE

TOKIO, JAPONSKO

Datum otevření: Březen 2012

Místo: 4-30-3, Jingumae, Shibuya-ku v

Tokio, Japonsko

Formát obchodu: Dolní patro (2661,592 čtverečních stop (247,262 metrů čtverečních)):

Hilfiger Denim

První patro 1F (4226,987 čtverečních stop (392,687 metrů čtverečních)):

Pánské sportovní oblečení

Druhé patro 2F (4057,563 čtverečních stop (376,948 metrů čtverečních)):

Dámské sportovní oblečení

Celková užitná plocha plocha: 10 946 čtverečních stop (1017 metrů čtverečních))

Koncept obchodu: klíčový obchod

Zdroj: Tommy Hilfiger Group

Kontakt:

Eric Reed, Viceprezident pro mezinárodní marketing a komunikaci, Tommy Hilfiger USA

Tel: 1-212-548-1359

e-mail: ereed@tommy.com

nebo

Marybeth Schmitt, SVP pro komunikaci - Severní Amerika, Tommy Hilfiger USA

Tel: 1-212-548-1952

e-mail: mschmitt@tommy.com

nebo

Avery Baker, Viceprezident pro globální marketing a komunikaci, Tommy Hilfiger Europe BV

Tel: 31 (0) 20-589-9889

e-mail: avery.baker@tommy.com

Klíčová slova USA-trh-textil-služby-Tommy Hilfiger Group

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.