Tesco rozšiřuje nabídku výhodného menu do všech prodejen. Hodí se na obědy, večeře i svačiny

Výhodné menu

Výhodné menu

Výhodné menu Výhodné menu Výhodné menu Výhodné menu

Tesco rozšířilo nabídku výhodných menu do všech prodejen, dostupná jsou rovněž na Tesco Online nákupech. Kombinaci hotového jídla, sendviče, bagety, wrapu, salátu a nápoje si vybírá zákazník sám.

„V rámci našeho výhodného menu si zákazníci mohou rychle a jednoduše pořídit vynikající a vysoce kvalitní jídlo naší privátní značky Tesco spolu s nápojem za skvělou cenu. Sami si vyberou, na co přesně mají právě chuť. Po úspěšném testování novinky v několika prodejnách minulý podzim jsme se rozhodli rozšířit tuto možnost do celé naší sítě. Stále pracujeme na tom, abychom neustále zlepšovali služby pro naše zákazníky a přemýšlíme, jak nabídku ještě více zatraktivnit. Jedna z možností, kterou zvažujeme, je přidání sezónních chutí," uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.

Malé jídlo v kombinaci s nápojem je k dostání za 69,90 Kč, přičemž zákazníci mohou vybírat z 15 různých druhů sendvičů, baget, wrapů nebo salátů a 10 druhů nealkoholických nápojů. Mezi nejoblíbenější patří bageta s kuřecími stripsy, sendvič s tuňákem a pikantní kuřecí salát. Za hlavní jídlo a nápoj zaplatí zákazníci 99,90 Kč, na výběr mají ze 32 různých pokrmů. Mezi nejžádanější patří svíčková omáčka s hovězím masem a knedlíkem, tagliatelle s kuřecím masem a dýní a kuře na paprice s rýží. A nejpopulárnějším nápojem je plechovka Coca-Coly. S největším zájmem se firma setkává zejména v menších prodejnách v centrech měst, které jsou blízko kanceláří a škol.

Více o výhodné nabídce najdete zde: https://itesco.cz/akcni-nabidky/akce-souteze/vyhodne-menu/

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.

V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhodujete, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

Zdroj: TESCO Stores

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Klíčová slova ČR-gastro-potraviny-trh-TESCO Stores

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.