Téměř 800 módních značek se představí na veletrzích Styl a Kabo v Brně

Únorový již 35. ročník Mezinárodních veletrhů módy STYL, KABO a 3. ročník veletrhu vybavení pro zimní a outdoorové sporty S1 i nadále pokračují v prezentaci vystavovatelů orientované výhradně na B2B segment.

Po tři dny ve třech moderních halách brněnského výstaviště P,F a V se představí 768 oděvních, obuvnických a kožedělných značek z 18 zemí. Jedno z největší zastoupení drží jako každoročně vystavovatelé ze Slovenska a Polska, letos se zvýšila i účast rakouských obuvnických firem, neboť získaly finanční podporu Rakouské obchodní komory. Objeví se i vystavovatelé z Německa, Itálie, Řecka, Dánska, Indie a po dlouhé době i ze Sýrie a z Gruzie.

Veletrh S1 je umístěn do pavilonu P, kde se představí 83 značek z České republiky a ze Slovenska.

UFI, mezinárodní asociace veletržního průmyslu se sídlem v Paříži, definuje pravidla mezinárodního veletrhu. Aby mohl být veletrh prohlášen za mezinárodní, musí být účast zahraničních vystavovatelů alespoň 10 procent z celkového počtu vystavovatelů, nebo počet návštěvníků ze zahraničí musí splňovat alespoň pětiprocentní hranici z celkového součtu návštěvníků. Svými 25 procenty zahraničních vystavovatelů veletrhy Styl a Kabo a S1 tuto podmínku splňují.

Na veletrhu Kabo v pavilonu P se kromě tradičních vystavovatelů, jakými jsou CONVERS, DPK, GABOR, HÖGL, MENBUR, WORTMANN a další, představí i nový projekt Ministerstva průmyslu a obchodu, asociace ČOKA a Veletrhů Brno,a.s. s názvem "Podnikatelský inkubátor". Tento projekt má pomoci osmi malým českým výrobním firmám prosadit se na trhu tím, že získají nové kontrakty pro odbyt svého zboží na veletrzích nejen v ČR, ale i v zahraničí. Asociace ČOKA v rámci doprovodného programu v INFO POINTU představí tři semináře na téma Zdravé obouvání nejen dětí, dospělých, ale pacientů nemocných diabetem. Nebudou chybět ani módní přehlídky obuvi a předávání ocenění vystavovatelům TOP MODEL a ŽIRAFA.

Veletrh STYL je rozdělen do několika sekcí. V pavilonu V je umístěna kromě klasické a společenské módy Classics i dětská móda, kde své zboží představí značky jako jsou STERNTALER, KILIAN, TOPO - you in fashion či CONOOR. Mezi vystavujícími firmami je zastoupena těhotenská móda BE MAMA, 9 FASHION, MAMI FASHION, MAMA i JA, SOPHIA a nadměrná móda. Novým projektem v pavilonu V je Tvůrčí dílna Liběny Rochové - tedy workshop, v němž čtyři studenti VŠUP budou navrhovat nové kolekce čtyřem vystavujícím firmám. Nové trendy v oblékání budou k vidění nejen na stáncích, ale i na mole v pavilonu V. Zde se taktéž uskuteční tradiční soutěž návrhářů TOP STYL DESIGNER a vyhlášení vítězů soutěže Zlaté Ramínko.

Pavilon F je zasvěcen spodnímu prádlu a bižuterii. Nové kolekce v prádle představí například firmy Werso - český výrobce luxusního prádla, Acqua, Mona, Sassa, Amore, poprvé řecká firma Luna a další. Nebudou chybět ani divácky oblíbené přehlídky prádla. Bižuterii jako zajímavé doplňky k oblečení nabídne na 30 značek mezi nimi budou značky Lerch, Mish Mash, Moov a poprvé i Artists of Georgia - tradiční výrobce gruzínských náhrdelníků z černých kamenů.

Jedním z hlavních témat únorových veletrhů STYL a KABO je podpora malých českých firem. To se odrazilo v doprovodném programu, zejména výběru témat pro odborné semináře. Ty jsou opět specializovány na podporu a rozvoj podnikání jak vystavovatelů, tak návštěvníků.

"Ve spolupráci s komunikační agenturou MARCO BBN jsme oslovili celkem 200 malých firem s nabídkou zpracování marketingové strategie zdarma. Naším cílem je podpořit především menší firmy, které nemají na to zaplatit si zpracování reklamní kampaně od komunikační agentury," prozradila Vargová. Výsledky budou prezentovány v rámci semináře Marketing malého a středního podniku, který se uskuteční 17. února v pavilonu P. Další neméně zajímavý seminář se týká franchisingu. Na něm ve stejném dni zástupci Asociace českého franchisingu představí tento populární způsob obchodní činnosti.

Veletrh S1 nezůstává se semináři pozadu a hned první den veletrhu, tedy 16. února v pavilonu P, druhá největší výzkumná agentura v ČR IPSOS TAMBOR představí výsledky unikátního průzkumu na téma "Nákupní chování v oblasti vybavení pro zimní a outdoorové sporty". Výzkum se uskutečnil v lednu 2010.

Kontakt:

 Sandra Měřínský

 Veletrhy Brno

 tel: 541 152 627

 e-mail: smerinsky@bvv.cz

http://www.bvv.cz

ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-textil-móda-Styl-Kabo-S1-Veletrhy Brno

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.