Společnost Odhinn Europe, evropský společný podnik firmy Knowlagent v Evropě, dnes oznámila zavedení řešení Knowlagent Solution Suite mezi všechny své obchodní zástupce z telefonních center společnosti T-Com Slovak za účelem zvýšení tržeb a vylepšení zákaznických služeb. Implementace tohoto řešení je výsledkem úspěšných "dvojitých zkoušek", které přispěly ke zlepšení prodeje a navýšení zisků nejméně o 15 procent během sedmi týdnů, a to u dvou skupin obchodních zástupců, kteří své služby poskytují nově příchozím zákazníkům i samotným prodejním zástupcům v terénu.
"Mým záměrem bylo bez jakýchkoliv rizik zajistit díky řešení Knowlagent vyšší tržby a výkonnost obchodních zástupců z telefonních center, což přispěje i k celkovému zlepšení provozní výkonnosti firmy," řekl Jeroen Hollestelle, generální ředitel společnosti T-Com Slovak's Call Service o.z. "Měřili jsme výkonnost celé skupiny obchodních zástupců, kteří se během 7 týdnů seznamovali s výcvikovým modelem společnosti Knowlagent, a jejich výsledky jsme porovnali s výsledky stejně velké skupiny. Výsledky byly nesporné a my jsme se rozhodli okamžitě zavést řešení Knowlagent."
Prvotní řešení firmy T-Com Slovak zahrnovalo vytvoření dvou oddělených testovacích prostředí pro příchozí a odchozí aktivity. Celkový prodej prostřednictvím obchodních agentů vzrostl v průměru o 27 procent, což bylo mnohem více, než společnost T-Com Slovak očekávala. Zasíláním samostatných částí instrukáže na počítač prodejce a poskytováním vylepšených nástrojů firma Knowlagent zvýšila nasazení agenta na úroveň, kterou společnost T-Com Slovak požadovala, a přispěla ke zvýšení tržeb i ke zlepšení úrovně poskytovaných zákaznických služeb.
Prvotní úspěch svědčí o schopnosti společnosti Knowlagent, dodávat v reálném čase personalizované instruktáže přímo obchodním zástupcům do kontaktních center v době, kdy mají prostoje, což tedy negativně neovlivní provoz. Vylepšená řešení poskytují zákazníkům nové možnosti, které vychází ze stejných patentovaných technologií, procesů a nejlepších postupů, které přináší řešení Knowlagent r8. Tato řešení mohou být zavedena v jakékoliv kombinaci a dle jakýchkoliv přání.
Řešení společnosti Knowlagent zahrnují:
- Knowlagent(R) Job Match: Přináší okamžité zlepšení, co se týká celkových ztrát a produktivity tak, že napomáhá společnostem přijímat ty správné lidi a umístit je na pracoviště, kde budou moci vykázat největší výkonnost a produktivitu.
- Knowlagent(R) Initial Training: Poskytuje osvědčený výcvikový program, obsah, reálné stimulace a testy, které napomáhají společnostem k většímu množství nájmů v kratším čase.
- Knowlagent(R) Continuing Training & Communications: Zlepšuje výkonnost zprostředkovatelů, kdy dokáže vystihnout čas vhodný pro pokračování ve výcviku a komunikaci, aniž by zástupci museli opustit kancelář.
- Knowlagent(R) Coaching & Performance Management: Poskytuje nástroje, procesy, dovednost a zařízení potřebené pro efektivní přípravu obchodních zástupců nebo změnu jejich chování, zatímco umožňuje vedení společnosti měřit vliv výcvikových aktivit.
"Přípravy a zavedení řešení zaberou méně než 7 týdnů. Týmy našich dvou společností spolupracují jako opravdoví partneři, aby dosáhly požadovaných výsledků," řekl Hollestelle. "Během této doby společnost Odhinn sestavila 42 výukových modulů pro dvě pilotní skupiny, instalovala řešení firmy Knowlagent a začlenila je do našeho přepínače Avaya - pozoruhodný výkon! Nyní jsme ve fázi převodu tohoto know how mezi naše lidi, tudíž můžeme nadále pokračovat v našem úsilí o docílení těchto výsledků."
Kromě toho, na základě prvotních výsledků, společnost T-Com Slovak očekává rychlou návratnost své investice do řešení Knowlagent Solution Suite v průběhu 6 měsíců. Společnost T-Com Slovak je přesvědčena, že řešení firmy Knowlagent přispějí ke zvýšení zisků telefonních center a k budoucímu nárůstu tržeb.
Rutger Pekelharing, generální ředitel společnosti Odhinn Europe, řekl: "Společně s firmou T-Com Slovak jsme si stanovili ambiciózní cíl dosáhnout podstatného zlepšení výkonnosti obchodních zástupců, a to v tak nesmírně krátkém čase. Díky profesionálnímu týmu firmy T-Com tento proces není rizikový. Bylo velmi příjemné s nimi spolupracovat."
O společnosti Odhinn
Díky řešení Knowlagent Solution Suite napomáhá společnost Odhinn předním společnostem provozujícím telefonní centra zajistit rychlý a trvalý nárůst zisků, redukovat náklady i zlepšit pracovní výkonnost obchodních zástupců a školící systém. To vše bez narušení jakékoliv úrovně poskytování jejich služeb. Pro více informací volejte telefonní číslo: +31(30)215-5005 nebo navštivte internetové stránky: http://www.odhinn.com.
O společnosti Knowlagent:
Společnost Knowlagent, která byla založena v roce 1995, je soukromě vlastněná společnost se sídlem v Alpharettě, ve státě Georgia. Jedná se o společnost, která vyvíjí inovační software a strategická řešení, která napomáhají vyvážit dnešní priority v oblasti telefonních center - náklady, zisky & věrnost zákazníků. Protože řešení Knowlagent Solution Suite bylo speciálně vyvinuto pro telefonní centra, je hladce integrovatelné s dosavadní technologií a pracuje tak, aby veškeré obchodní aktivity měly vyjímečnou hodnotu. Řešení Knowlagent Solution Suite je jedinečný pokrokový software pro telefonní centra, který se zaměřuje na strategické úkoly, směřující k vylepšení obchodních aktivit realizovaných v kancelářích. Pro více informací volejte telefonní číslo: 888-566-9457 nebo navštivte internetové stránky http://www.knowlagent.com.
O společnosti Slovak Telekom:
Společnost Slovak Telekom, a.s., je dynamicky se rozvíjející společnost, která má na slovenském telekomunikačním trhu mnohaletou tradici. Zároveň společnost zastává přední pozici na trhu telekomunikačních služeb ve Slovenské republice. Společnost vlastní a provozuje telekomunikační síť, která pokrývá celé území Slovenska, poskytuje národní a mezinárodní telefonické služby a rozsáhlé portfolio datových služeb. Společnost Slovak Telekom, a.s. je vůdce v oblasti poskytování připojení pro internetové vysílání a dynamicky se rozvíjející operátor poskytující služby v oblasti internetového zábavného obsahu. Dokončením digitalizace své sítě prostřednictvím technologie NGN se společnost Slovak Telekom, a.s. zařadila mezi telekomunikační operátory, jež provozují jednu z největších IP NGN sítí na světě ze skupiny pevných operátorů. Slovak Telekom, a.s. je členem nadnárodní společnosti Deutsche Telekom Group (Frankfurt, Amtlicher Handel: DTE/NYSE:DT). Většinovým akcionářem společnosti Slovak Telekom je firma Deutsche Telekom AG, která vlastní 51 procent akcií. Ministerstvo dopravy, poštovních služeb a telekomunikací Slovenské republiky vlastní 34 procent akcií a Národní pozemkový fond Slovenské republiky vlastní 15 procent akcií. Společnost Slovak Telekom, a.s. je jediným vlastníkem firmy T-Mobile Slovensko, a.s., která poskytuje mobilní telekomunikační služby a provozuje datové sítě. Firma T-Mobile Slovensko, a.s. je součástí společnosti T-Mobile International Group, což je jedna z největších společností působících v oblasti mobilní komunikace na světě. T-Com je obchodní značka společnosti Slovak Telekom, a.s. pro poskytování produktů a služeb pro pevné linky.
O společnosti Slovak Telekom Group:
Společnost Slovak Telekom Group se skládá z mateřského podniku Slovak Telekom, a.s. a jeho poboček T-Mobile Slovensko, a.s., RK Tower, s.r.o., RK Transmission (v likvidaci), Zoznam, s.r.o., Zoznam Mobile, s.r.o. a TBDS, a.s. Filiálky Radiokomunikacie, o.z. a Commercial Call Centre, o.z., jsou také součástí společnosti Slovak Telekom, a.s. Slovak Telekom Group je jediným poskytovatelem komplexních telekomunikačních služeb na Slovensku. Nabízí svým zákazníkům služby pro pevné sítě, mobilní služby, přístup na internet, internetový obsah, datové služby, prodej zařízení zákazníkům, služby spojené s přenosem radiového a televizního vysílání nebo komerční služby pro telefonní centra.
KONTAKT:
Knowlagent
Debbie Qaqishová
Telefon: 678-356-3407
E-mail: dqaqish@knowlagent.com
nebo
Odhinn Europe S.A.
Rutger Pekelharing
Telefon: +31 (61) 448-5841
E-mail: rutger.pekelharing@odhinn.com