Světová premiéra: Společnost Bauknecht uvádí show na přehlídkovém molu a diskuzi odborníků "Fashion Meets Food"

zleva: Karen Webb (moderátorka), KP Kofler (podnikatel v cateringu), Sonja Kiefer (návrhářka) a Vladimir Cherevko (Bauknecht)

zleva: Karen Webb (moderátorka), KP Kofler (podnikatel v cateringu), Sonja Kiefer (návrhářka) a Vladimir Cherevko (Bauknecht)

Společnost Bauknecht 21. dubna v Mnichově realizovala světovou premiéru svých nových spotřebičů pro praní a sušení prádla a chlazení potravin v dosud neznámém provedení. Mezinárodní akce zaměřená na životní styl zahrnovala exkluzivní show na přehlídkovém molu a panelovou diskuzi uznávaných odborníků. Návrhářka Sonja Kieferová a známý podnikatel v oblasti cateringu KP Kofler diskutovali o nejnovějších trendech v módě a stravování s ředitelem společnosti Bauknecht Vladimirem Cherevkovem.

Brzy bude jasné, že móda, catering a sektor domácích spotřebičů mají hodně společného. Jde o reakci na stoupající poptávku zákazníků po špičkové kvalitě, silné povědomí o módních trendech a průkopnických inovacích.

"Bauknecht identifikuje potřeby zákazníků a přímo je začleňuje do procesu navrhování výrobků," řekl Vladimir Cherevko, ředitel marketingu značky a průzkumu trhu společnosti Whirlpool. Akce „Fashion meets Food“ („Setkání módy s jídlem“) propaguje tuto výměnu informací a znovu utvrzuje průkopnickou roli společnosti Bauknecht."

Osmdesát pozvaných novinářů ze zahraničí zaujala "přehlídka funkcí na molu". Sonja Kieferová předvedla vybrané položky ze své kolekce, přičemž modely vyslala na přehlídkové molo s doplňky, které symbolizovaly funkce nejnovějších spotřebičů z řady PremiumCare a Ultimate NoFros. Například model zavěšený nad publikem ve spršce mýdlových bublin ztělesňoval technologii "SoftMove", která zajišťuje optimální péči o barevné prádlo, vlákna a stav oděvů.

Po oficiálním programu vyzdvihl produktový manažer společnosti Bauknecht v přímé diskuzi klíčové prvky oceněné řady spotřebičů pro péči o prádlo PremiumCare design a chladniček kombinovaných s mrazákem značky Ultimate NoFrost. Všechny tři nové spotřebiče usnadní uživatelům každodenní život prostřednictvím moderních technologií, šetří peníze a díky větší efektivitě chrání životní prostředí.

Akce "Fashion meets Food" otevřela novou dimenzi prezentace produktů. Domácí spotřebiče se v roce 2015 staly prostředkem vyjádření životního stylu a Bauknecht stojí v čele tohoto vývoje.

Další informace: http://www.emediarelease.de/bauknecht_fashionmeetsfood.html

Křížový odkaz: Fotografie naleznete na stránkách Evropské tiskové agentury epa (http://www.epa.eu) a http://www.presseportal.de/pm/116753/

Kontakt:

Bettina Klinken

Bauknecht Europe

Tel : +390332759392

Email : bettina_klinken@whirlpool.com

Zdroj: Bauknecht Europe

Klíčová slova Itálie-styl-gastro-textil-trendy-Bauknecht Europe

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.