Na oslavu 100. výročí svého založení, podněcuje firma Steelcase diskuze o budoucnosti práce, a to prostřednictvím dokumentárního filmu, miniwebu a mnoha dalších věcí
U příležitosti oslav stého výročí svého založení, zkoumá nyní firma Steelcase budoucnost práce tím, že vyzývá přední odborníky k účasti na dialogu a diskuzi o tom, jak se změní svět práce v následujících 100 letech. Zahájení tohoto dialogu se uskuteční na konferenci TED tento týden, kde Steelcase představí své výroční téma "100 snů, 100 myslí, 100 let."
Multimediální materiály k této tiskové zprávě jsou dostupné na webové stránce: http://www.multivu.com/mnr/54759-steelcase-centennial-future-of-work-100-yea rs-dreams-minds-ted
(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120228/MM58354)
Konference TED je o výměně nápadů, o které stojí za to se podělit, a o povzbuzení lidí mít své vlastní sny. Firma Steelcase již mnoho let pomáhá vytvářet prostor pro vzájemnou interakci a spolupráci jednotlivých účastníků konference TED. V letošním roce slaví Steelcase sté výročí svého vzniku, a tak zve návštěvníky konference TED k účasti na dialogu a také ke snění a přemýšlení o tom, jak budou svět a práce vypadat v budoucnosti.
Firma Steelcase spustila svůj projekt 100 snů (100 Dreams), v jehož rámci děti z celého světa prezentují své představy o budoucnosti prostřednictvím uměleckých děl. Součástí tohoto projektu je také dokumentární film "One Day - Jeden den", který režíroval Daniel Junge, držitel Oskara. Dialog o budoucnosti světa a práce pak pokračuje v rámci projektu 100 myslí (100 Minds), kde přední světoví podnikatelé, učitelé, inovátoři a umělci přetváří dětské sny do svých vlastních vizí budoucnosti práce.
"Firma Steelcase byla založena v roce 1912 a od té doby studuje chování lidí. Díky tomu jsme získali celou řadu užitečných informací o práci, pracujících a pracovních místech," řekl James Hackett, generální ředitel firmy Steelcase. "Těšíme se na dalších 100 let, ve kterých budoucnost naší organizace vidíme v pomoci při využití lidského potenciálu. Oslava našeho výročí vytváří vizi budoucnosti práce a vyzýváme lidi bez ohledu na věk a obor působení, aby se s námi podělili o své sny a pomohli nám tak splnit náš cíl v oblasti maximálního využívání lidského potenciálu."
Film One Day bude vysílán na soukromých akcích společnosti a současně bude k dispozici online na webové stránce 100.steelcase.com ( http://100.steelcase.com. V rámci projektu "100 Minds - 100 myslí" vystoupí také lékař a spisovatel Deepak Chopra, generální ředitel firmy IDEO Tim Brown a umělec Dale Chihuly. Ti všichni se podělí o své názory, prostřednictvím fotografií, tištěných materiálů a multimediálních prezentací, které jsou všechny k dispozici na výše uvedené webové stránce. Moderátorem tohoto online dialogu je spisovatel a novinář John Hockenberry, držitel cen Emmy a Peabody.
Na akci "100 myslí" budou mít návštěvníci možnost zhodnotit své pohledy a podělit se o nápady a multimediální obsah, to vše pro maximální využítí lidského potenciálu v následujících 100 letech. Kromě toho mohou návštěvníci sdílet své sny prostřednictvím stránky "Share your Dream - Podělte se o svůj sen" na Facebooku ( https://www.facebook.com/Steelcase).
Konference TED se koná od 27. února do do 2. března 2012 v centru Long Beach Performing Arts Center, v kalifornském Long Beach.
O značce Steelcase
Již 100 let firma Steelcase poskytuje lidem a podnikatelům informace o tom, jak lidé pracují, všude kde pracují. Informace a řešení, která navrhujeme na základě našeho dlouholetého zkoumání, pomáhají organizacím na celém světě zvýšit produktivitu práce vytvářením pracovních míst, která maximálně využijí schopnosti lidí.
Firma Steelcase provozuje po celém světě síť prodejních kanálů, včetně internetového obchodu store.steelcase.com. Její produkty a služby nabízí také více než 650 prodejců po celém světě. Informace o analýzách pracovního trhu, které provádíme, zveřejňujeme v časopise Steelcase 360 Magazine, na webovém portálu 360.steelcase.com a také prostřednictvím aplikace 360 iPad app.
Zdroj: Steelcase, Inc.
Katie Hasse, +1-616-558-4944, khasse@steelcase.com, Sara Whitman, +1-212-931-6121, swhitman@peppercom.com