Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?

Rodinný pivovar BERNARD v těchto dnech reaguje ve své nové billboardové kampani Dnes z PETky, zítra z tašky na jednu z dalších absurdit dnešní doby.

"Billboardovou kampaní Dnes z PETky, zítra z tašky chceme upozornit na to, kam až může dojít snaha některých pivovarů, pod tlakem obchodních řetězců. Pokud to takto bude pokračovat dál, můžeme se v budoucnu dočkat toho, že tradiční český ležák se bude prodávat v igelitových taškách," říká s nadsázkou Stanislav Bernard a dodává: "Jsem toho názoru, že národní nápoj, kterým český ležák jistě je, si zaslouží, aby se prodával ve skleněné lahvi. V současné době se však stále více piva stáčí do plastových lahví a navíc se často dováží ze zahraničí. Je to potom ještě tradiční české pivo?"

V současné době Rodinný pivovar BERNARD vaří 7 druhů nepasterizovaného piva a 4 druhy nealkoholického piva. Tři druhy piva se stáčí do retro lahví s patentním uzávěrem, ostatní piva do vlastních skleněných lahví.

SORTIMENT piva BERNARD v prodeji ve skleněných lahvích:

SVÁTEČNÍ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný světlý ležák)

JANTAROVÝ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný řezaný ležák)

ČERNÝ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný tmavý ležák)

Tradiční české světlé pivo (světlé výčepní pivo)

Tradiční český světlý ležák (světlý ležák)

Tradiční český světlý ležák (světlý ležák)

BERNARD s těžkou hlavou "OX" (speciální světlé pivo)

BERNARD s čistou hlavou Free (nealkoholické světlé pivo)

BERNARD s čistou hlavou Jantar (nealkoholické polotmavé pivo)

BERNARD s čistou hlavou Švestka (osvěžující nealkoholický nápoj, švestkový se sladidlem)

BERNARD s čistou hlavou Višeň (osvěžující nealkoholický nápoj, višňový se sladidlem)

Další informace:

Zdeněk Mikulášek,

zdenek.mikulasek@bernard.cz ,565 300 215, http://www.bernard.cz

Klíčová slova ČR-pivo-Rodinný pivovar Bernard

Oblast
Vysočina (ji)

Kategorie
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.