Spuštění nových stránek www.radostar.com

Kultovní švýcarský výrobce hodinek, společnost Rado, hlavní mediální partner veletrhu Salone del Mobile 2009, plně využívá příležitosti a na letošní akci v Miláně oficiálně představí svou vzrušující novou iniciativu, stránky radostar.com.

Stránky radostar.com byly koncipovány a zpracovány výlučně s ohledem na náměty mezinárodních studentů designu. Tato komunita je vyhlášená svou inspirativností a aspiracemi a stránky radostar.com mají za cíl stát se její moderní online destinací. Rado pečlivě zvažovalo svou formu angažovanosti s touto generací tvůrčího talentu, aby i nadále značka Rado zůstala značkou inovativní a zaměřenou na budoucnost.

Díky obsahu zaměřeného na aktuální design a mnoha prvkům síťové společenské komunikace nabízí stránky radostar.com novou digitální platformu pro ty, kteří chtějí přetvářet další éru designu.

Stránky Radostar.com si již našly uživatele ve více než 96 zemích světa a díky unikátnímu, lákavému obsahu se neustále rozvíjejí a získávají podporu mezi tisíci uživateli, které je již navštívili.

Kvalita a diverzita dosavadní práce stejně jako pozitivní zpětná vazba, kterou si stránka získala v oblasti PR, plně demonstrují potencionál radostar.com. Avšak společnost Rado očekává, že díky představení stránek na ICFF v New Yorku minulý měsíc ještě vzroste jejich popularita v severní Americe.

Kromě toho budou na stránkách působit v roli hostujících editorů známá jména ze světa designu a umění. Radostar.com bude nabízet svým členům příležitost vystavování i určité formy ocenění v podobě měsíčně udělovaných cen, zveřejňovaných na domovských stránkách Rado.

Radostar.com bude dále demonstrovat pokračující závazek značky podporovat a rozvíjet mladé a kreativní talenty.

Toto je pouze začátek, takže zůstaňte připojeni...

Pro další informace prosím kontaktujte:

Annabelle Galley

International Public Relations Manager

annabelle.galley@rado.com

Tel: +41-32-655-6176

Klíčová slova Švýcarsko-internet-business-trh-Rado-firmy

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.