Spotřebitelské soutěže jsou na Facebooku velmi přísně regulovány. Některé z firem už dokonce přišly o nemalé finanční částky investované do reklamních kampaní navázaných na nezvládnuté pořádání soutěží na Facebooku.
Pravidla Facebooku soutěžní aktivity velmi přísně regulují. Řešením je facebooková aplikace s názvem Soutěž.me. S přihlédnutím ke všem omezením, která Facebook na pořádání spotřebitelských soutěží klade, umožňuje uspořádat spotřebitelskou soutěž dle pravidel a zároveň oslovit tisíce uživatelů. Aplikaci vyvinul nezávislý subjekt.
Splňuje tak důležitou podmínku Facebooku.
Pro zveřejnění soutěže je důležité kontaktovat tým aplikace Soutěž.me. V současné době umožňuje oslovit více než 25000 uživatelů, a tento počet se trvale zvyšuje. Na novou soutěž aplikace upozorní každého uživatele direct mailem, a má zabudované funkce pro virální sdílení mezi přáteli i na vlastním profilu uživatelů. K soutěži je možné připojit také PR článek včetně obrázků, videa nebo www odkazu.
Výsledky a vyhodnocení soutěže jsou dodány po jejím ukončení.
Kontakt:
Foxo
+420 776318531