Sportovní přenosy ovlivní prodeje černého elektra

EURO 2012 a LOH v Londýně výrazně ovlivní prodej televizorů. Elektro řetězce si od několikaměsíční sportovní sezóny slibují nárůsty v prodeji černé techniky.

"Očekáváme v segmentu TV v tomto období růst zájmu ze strany koncového zákazníka, především ve větších úhlopříčkách nad 40“ a technologii LED," uvádí Zdeněk Pospíšil, produktový specialista EURONICS.

Pro prodej televizorů a všeobecně černé techniky je nejpříznivějším obdobím konec zimy a část jara. V těchto obdobích se se značnými slevami doprodávají modely předchozího roku a nové řady teprve nastupují. "Vývoj prodeje aktivních i pasivních 3D televizí má dle předpokladů zvyšující tendenci obecně i v síti elektro prodejen EURONICS. Téměř polovinu prodeje televizorů s prostorovým obrazem tvoří v síti EURONICS za první čtvrtletí 2012 TV větších úhlopříček. Významně roste prodej v segmentu úhlopříček nad 46“ (117 cm)," doplňuje Zdeněk Pospíšil. Letošní rok jsou očekávány prodeje LED TV s funkcí SMART a 3D technologií.

Každý chce letošní sportovní sezónu využít co nejefektivněji. EURONICS připravuje speciální projekty na prodejnách, ale i masivní akce mimo ně. Ve spojení se sportem se objeví v rádiu, na internetu, na billboardech, ve firemním časopisu Inspirace a na prodejnách bude prodej televizí podpořen dárkem (stolní fotbal) k nákupu vybraných televizorů.

EURONICS je největší sítí elektroprodejen u nás. Podíl jednotlivých značek televizí na jeho prodejnách koresponduje se zastoupením na trhu v ČR. Mezi tři nejprodávanější značky patří Samsung, LG a Philips. V segmentu plazem se nejlépe prodává Panasonic, v malých úhlopříčkách vede Hyundai.

Kontakt:

PR EURONICS:

MC CONSULTANT s.r.o.

Jana Holoubková

e-mail: jana@mc-consultant.cz

tel.: 728 670 959

Klíčová slova ČR-elektronika-trh-sporty-firmy-Euronics-MC Consultant

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.