Společnost Millward Brown představuje žebříček BrandZ TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008 * Google je již druhým rokem nejcennější značkou v hodnotě $86.1mld

Objevování nových trhů hraje klíčovou roli v expanzi globálních značek jako je například Apple nebo Gucci. Nicméně BrandZ studie ukazuje, že i některé "domácí" značky těchto nových dynamických ekonomik mají potenciál velkého růstu. Ruský mobilní operátor MTS se dostal na pozici číslo 89. Je to historicky první ruská značka (a tím i první značka z našeho regionu střední a východní Evropy), která se dostala do BrandZ TOP 100. Její hodnota je 8,1 mld. USD. Další slibné značky, spadající do regionu BRICs jsou Lukoil (851 milionů USD) a Baltika (1,086 milionů USD) z Ruska (objevují se v žebříčcích svých kategorií) a brazilské pivo Brahma. Indické značky se zatím do žebříčku nedostaly, lze je však očekávat v blízké budoucnosti spolu s dalšími silnými značkami BRIC trhů.

3.Technologický boom - Značky vyvíjející technologie (včetně mobilních operátorů) zaujaly v TOP100 BrandZ studie celkem 28 míst. Jejich celková hodnota vzrostla o celých 187,5 mld. USD, což je více než polovina celkového nárůstu hodnoty značek v celé BrandZ studii.

Kompletní BrandZ zpráva, žebříčky včetně doplňujících analýz v jednotlivých kategoriích a regionech je k dispozici na www stránkách Millward Brown nebo v pražské pobočce společnosti - http://www.millwardbrown.com/mboptimor, http://www.brandz.com a http://www.ft.com.

Kontakt:

Jaromír Chaloupek

e-mail: jaromir.chaloupek@cz.millwardbrown.com

tel.: +420 608 270 252

Klíčová slova ČR-trh-hospodářství-značky-firmy-Millward Brown-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.