Nový celosvětový program Happy Meal nabádá děti a rodiny, aby "se stali přáteli planety," a propaguje skvělou chuť ovoce a zeleniny.
McDonald´s zve děti a rodiny po celém světě, aby nosili modrou barvu Šmoulů. Letos v létě zahájí propagaci Happy Meal The Smurfs(R). Oslava dnešního vydání komedie The Smurfs(R) (Šmoulové) společností Columbia Pictures a Sony Pictures je velmi očekávanou událostí. Rodinná 3-D komedie podporuje na celém světě program Happy Meal, který vyzdvihuje význam péče o životní prostředí a rodinné pospolitosti. Zábavná akce Happy Meal, která se zaměřuje na chuť a atraktivitu ovoce a zeleniny, odstartovala ve vybraných restauracích McDonald´s 14. července v Latinské Americe, a dnes také v Severní Americe. Na celém světě vypukne v listopadu.
"Společnost McDonald´s je odhodlána přispět ke štěstí dětí," řekl Kevin Newell, výkonný viceprezident a vedoucí globální značky McDonald´s." Program The Smurfs Happy Meal zajišťuje vynikající výběr kvalitních potravin, zábavné hračky a zapojení digitálního obsahu, který podporuje významné ekologické poselství."
"Díky spolupráci se společností McDonald´s jsme vytvořili zábavný a také unikátní program, který přináší kouzelný svět Šmoulů milionům lidí na celém světě," řekl George Leon, výkonný viceprezident pro zákaznický marketing společnosti Sony Pictures. "Naše partnerství je jen jedním příkladem toho, jak dvě milované značky mohou spojit děti a rodiny novým a smysluplným způsobem."
"Šmoulí" cesta kolem světa u McDonald´s
I když Šmoulové mohou být jen tři jablka vysocí, pomáhají tyto legendární modré postavičky společnosti McDonald´s působit letos v létě ve více než 100 zemích na celém světě. V rámci globální televizní reklamy zákazníci uvidí speciálně vytvořené živé akce a počítačové animace. V restauracích se budou používat Šmoulí symboly a balení, a na sociálních médiích Facebooku a Twitteru budou uvedeny příslušné aktualizace. Globální propagace McDonald´s Happy Meal oživí interaktivní on-line zážitek pro děti s McDonald´s - Fáze M. Akcí nabité stránky se Šmouly nabízejí vzrušující nový obsah, který motivuje a vybízí k přátelství s touto planetou. Nový videoklip představuje symboly Šmoulů, a pomocí barevných animací a zábavných melodií vyučuje děti o životním prostředí. Online komponenty obsahují aktivity a hry pro děti zaměřené na aplikace udržitelnosti a rozšířené reality, které umožňují rodičům a dětem stát se Šmouly.
Rozšíření inovačního programu zahrnuje:
- Severní Amerika: Restaurace McDonald´s v severní Americe se spojily s národní neziskovou společností Keep America Beautiful (KAB) s cílem vyzvat děti, aby "Šmoulily Zemi" tím, že si v Happy Meals vyberou sladkosti Apple Dippers. Tyto balíčky Apple Dippers mají digitální kód, který se zadá na stránce HappyMeal.com, a společnosti McDonald´s a KAB zasadí strom. Jedná se až o 100 000 stromů v oblastech, kde je to nejvíce zapotřebí, v rámci národních lesů po celé zemi.
"Společnosti McDonald´s a Keep America Beautiful spolupracují již 10 let a snaží se udržet společenství a společenskou odpovědnost na popředí při podnikání i ve smýšlení zákazníků," řekl Matthew McKenna, prezident a generální ředitel společnosti Keep America Beautiful, Inc. "Pomocí programu McDonald's "Šmoulové" Happy Meal pomáháme dětem a rodinám po celé Severní Americe hrát roli při zlepšování světa, ve kterém žijí."
Kromě digitální aktivace nabídne program Happy Meals ode dneška do 25. srpna 16 různých Šmoulích hraček.
- Latinská Amerika: Restaurace McDonald´s zahájí program Šmoulí rozšířené reality, který přepraví děti do vesnice Šmoulů "s taťkou Šmoulou a všemi jeho kamarády. Snímky rozšířené reality budou vytištěny na krabicích Happy Meal a v jídelním lístku na stolním displeji, a budou představovat animovaný "Šmoulí" materiál, který zákazníkům přiblíží zážitek z filmu. Balení s mrkví budou obsahovat zábavná témata, aby povzbudily děti k výběru těchto pochoutek.
- Brazílie: Program představí osobnosti Šmoulů pomocí plyšových hraček a Šmoulích postaviček se zábavnými funkcemi. Symboly a oblečení personálu v restauracích budou obsahovat scény z vesnice Šmoulů. Kromě toho bude rozdán jeden milion balení slunečnice.
- Evropa: McDonald´s používá Šmoulí symboly ve všech svých restauracích v Evropě. Nový a zajímavý obsah, jako je například hra Šmoulové, která vede děti k péči o květinovou zahradu taťky Šmouly, posiluje poselství o udržitelnosti a o důležitosti uchování bezpečného a čistého životního prostředí. Šmoulí zábavu u McDonald´s lze odemknout také pomocí mobilní aktivace a avatarových položek. Všechny evropské země představí plyšové Šmoulí hračky Happy Meal.
- Velká Británie: Děti i rodiny se budou pomocí Šmoulů a za pomoci všech Šmoulích symbolů s McDonald´s učit o životním prostředí. Šmoulí soutěž v kreslení vyzývá děti, aby získaly vlastní Šmoulí květinovou minizahradu a šanci vyhrát sadu Šmoulího zahradnictví. Happy Meals bude obsahovat až 10 speciálně navržených Šmoulích plyšových hraček, které zachycují unikátní a roztomilé osobnosti ze světa Šmoulů. Šmoulí sáčky s ovocem a mrkví budou rovněž obsahovat témata, která povzbudí děti k výběru těchto položek.
Se Šmouly se děti mohou setkat online na internetových stránkách McDonald´s ve Spojených státech, Latinské Americe, Asii a Tichomoří, a také prostřednictvím globální internetové stránky McDonald's http://www.aboutmcdonalds.com.
O společnosti McDonald´s
McDonald´s je přední světový provozovatel rychlého občerstvení s více než 32 000 prodejními místy, který každý den slouží přibližně 64 milionům zákazníků ve 117 zemích. Přes 80% restaurací McDonald´s po celém světě vlastní a provozují nezávislí muži a ženy. Chcete-li získat více informací o společnosti, navštivte stránky http://www.aboutmcdonalds.com, sledujte nás na Facebooku ( http://www.facebook.com/mcdonaldscorp) a na Twitteru ( http://www.twitter.com/mcdonaldscorp. Další informace o ekologickém úsilí společnosti McDonald's najdete na adrese ( http://www.aboutmcdonalds.com/mcd/csr/about/sustainable_supply.html.
O Šmoulech
Příběh o Šmoulech - duševní vlastnictví společnosti Peyo - začal v roce 1958 vytvořením komiksů, které se později přenesly na velké i malé obrazovky. Malé modré postavičky se však průběhu let přestaly omezovat jen na stránky komiksů a na obrazovky. Prodaly již miliony desek a CD, celé sbírky figurek a hraček, a mnoho dalších produktů. Pomocí více než 3 000 vyrobených Šmoulích produktů šíří přední značky a společnosti po celém světě své poselství. Pravidelně se objevuje velké množství nových projektů, což přispívá ke světovému úspěchu Šmoulů!
O filmu
Šmoulové začali svou první 3D cestu na velké obrazovky v hybridní hrané a animované rodinné komedii společností Columbia Pictures a Sony Pictures Animation Šmoulové. Když zlý čaroděj Gargamel žene Šmouly z jejich vesnice do kouzelného portálu, přistanou uprostřed Central Parku v New Yorku. Jen tři jablka vysocí Šmoulové musí v New Yorku najít způsob, jak se dostat zpět do své vesnice dříve, než je chytí Gargamel. Režie: Raja Gosnell. Produkce: Jordan Kerner. Scénář: J. David Stem, David N. Weiss, Jay Scherick a David Ronn, na motivy příběhu J. Davida Stema a Davida N. Weisse, na základě postav a díla společnosti Peyo.
O společnosti Sony Pictures Entertainment
Sony Pictures Entertainment (SPE) je dceřinou společností Sony Corporation of America, která je dceřinou společností Sony Corporation se sídlem v Tokiu. SPE působí celosvětově v oblasti filmové produkce a distribuce, televizní produkce a distribuce, domácí zábavy, akvizic a distribuce, sítě globálních kanálů, tvorby a distribuce digitálního obsahu, provozu studií, vývoje nových zábavních produktů, služeb a technologií a distribuce zábavy ve více než 140 zemích. Sony Pictures Entertainment najdete na webových stránkách http://www.sonypictures.com.
O společnosti Sony Pictures Animation
Sony Pictures Animation produkuje animovanou zábavu pro diváky na celém světě. Studio mělo celosvětový úspěch v roce 2009 s 3D komedií Zataženo, občas trakaře, a v roce 2007 s filmem Divoké vlny, nominovaným na Oscara(R), a s řadou celovečerních filmů, včetně hybridních hraných a animovaných filmů Šmoulové (3D), a rodinnou komedií Hotel Sedmihradsko (3D). Divize se také podílela na výrobě dvou celovečerních filmů se společností Aardman Animations, na CG animované rodinné komedii Arthurovy vánoce (3D) a na fázově animovaném snímku o dobrodružství na volném moři The Pirates! Band of Misfits (3D). Lovecká sezóna 3, třetí dobrodružství společnosti Sony Pictures Animation pod licencí filmu Lovecká sezóna, vyšlo na DVD a Blu-Ray(TM) v lednu 2011. Sony Pictures Animation je provozní jednotkou společnosti Sony Pictures Digital Productions.
O společnosti Lafig Belgium SA
Společnost Lafig Belgium je vlastníkem práv na výrobu audiovizuálních děl ze světa Šmoulů a vlastníkem celosvětové licence na Šmouly (spolu s IMPS). Lafig Belgium ovládají dědicové Pierre Culliforda, známějšího pod pseudonymem Peyo, autora a tvůrce Šmoulů. Rodina Culliford má již 50 let pod kontrolou postavy Šmoulů a všechny jejich licence na celém světě.
O společnosti Keep America Beautiful, Inc.
Společnost Keep America Beautiful, Inc. vznikla v roce 1953. Je největším národním dobrovolnickým hnutím a vzdělávací organizací. Provozuje více než 1 200 poboček a zúčastněných organizací. Keep America Beautiful vyrábí programy pro veřejný a soukromý sektor a programy, které motivují jednotlivce, aby převzali větší odpovědnost za zlepšení prostředí své společnosti. Další informace najdete na adrese http://www.kab.org.
Šmoula a všechny Šmoulí postavy: (C)Peyo, Všechna práva vyhrazena. "Šmoula" a "Šmoulové" jsou registrované ochranné známky společnosti STUDIO Peyo.
Přístup k obrázkům nebo k logu produktu najdete na adrese: http://mcd.to/pjS2rn
(C) 2011 McDonald's
Zdroj: McDonald's
Becca Hary, +1-630-623-7293, becca.hary@us.mcd.com, Lisa McComb, +1-630-623-3707, lisa.mccomb@us.mcd.com; nebo Deanna Killackey/JSH&A, +1-630-932-7927, deanna@jsha.com