Společnost Continental rozšiřuje své působení v profesionálním fotbale

Dodavatel komponentů pro automobily se spolu se skupinou Schaeffler Group stává sponzorem fotbalového klubu FC Bayern Mnichov

- "Posílení celosvětové pozice firmy Continental jako špičkové značky"

- V budoucnosti se budou fotbalové hvězdy těšit většímu bezpečí, protože budou cestovat na pneumatikách od firmy Continental, která je výhradním dodavatelem pneumatik pro fotbalový klub FC Bayern Mnichov

Continental AG, se sídlem v Hanoveru se připojuje ke skupině Schaeffler Group se sídlem v Herzogenaurach a stává se sponzorem německého fotbalového mistra, klubu FC Bayern Mnichov. Smlouvu o spolupráci podepsaly obě strany nedávno. "Jsme rádi, že jsme získali tuto atraktivní možnost k propagaci a stali jsme se výhradním partnerem pro pneumatiky tohoto skvělého fotbalového klubu. Naše spolupráce spojuje dvě skvělé značky, Continental a FC Bayern Mnichov. Tato spolupráce tak přidává nový rozměr naší mezinárodní strategii v oblasti sponzorování fotbalu," řekl Nikolai Setzer, člen řídícího výboru a ředitel divize pneumatik pro osobní a lehká nákladní vozidla ve firmě Continental AG.

Ke svým slovům Nikolai Setzer následně dodal: "Spojení s nejúspěšnějším německým fotbalovým klubem, který je současně jedním z nejznámějších fotbalových klubů na světě, posiluje vnímání značky Continental jako špičkové pneumatiky, která se těší výtečné pověsti co do bezpečnosti a brzdné dráhy jak v národním tak mezinárodním měřítku."

Nové partnerství v oblasti sponzoringu navazuje na nedávno uzavřené smlouvy o sponzoringu německého poháru a první fotbalové ligy v USA. Spolu se sponzorstvím Mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa ve fotbale 2014 v Brazílii (FIFA WM), tak značka Continental využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní komunikační platformu, a to jak na národní tak mezinárodní a regionální úrovni. "Poté co v právě uplynulé sezóně fotbalový klub FC Bayern Mnichov vyhrál jak domácí pohár tak německou bundesligu a navíc postoupil do finále Ligy Mistrů, získává si stále rostoucí počet příznivců a v televizi se na jeho zápasy dívají milióny diváků jak v Německu, tak v zahraničí. A zcela jistě se na tyto zápasy dívají také lidé na rostoucích trzích v Asii, na které se zaměřujeme. Díky tomu, že FC Bayern Mnichov hraje celou řadu zápasů nejen na národní ale i mezinárodní úrovni, je klub a s ním i naše špičková značka Continental, dobře vidět po celém světě," poznamenal Setzer. "Fotbalový klub FC Bayern Mnichov je synonymem profesionálního a poctivého přístupu k fotbalu, což také předvádí na fotbalových trávnících. Tyto atributy se tak velmi hodní tak vhodně doplňují naše produkty a značky."

V tomto případě, jak Setzer zdůraznil, využívá firma Continental dlouhodobých vazeb skupiny Schaeffler se sídlem v Herzogenaurach na fotbalový klub FC Bayern Mnichov. Skupina Schaeffler tak usnadnila společnosti Continental cestu k tomu, aby se mohla stát dalším ze sponzorů fotbalového klubu FC Bayern Mnichov. V rámci propagace Mistrovství světa ve fotbale 2010 podporovala firma Continental národní kampaň "kickHIV! - odkopni HIV!", kterou pořádala organizace "Go Ahead!" v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Podporu této akci vyjádřil také internacionál fotbalového klubu FC Bayern Mnichov, Philipp Lahm.

"Kontaktní balíček" pro přední světové fotbalisty

Sponzorský balíček zahrnuje zejména reklamu na poutačích kolem hřiště při všech domácích zápasech FC Bayern Mnichov, včetně volných vstupenek na domácí zápasy klubu v Bundeslize, německém poháru (DFB) a Lize Mistrů. Sponzorství německého poháru DFB také umožňuje firmě Continental získat další vstupenky na zápasy klubu FC Bayern Mnichov z titulu úřadujícího vítěze domácího poháru. Do budoucna budou fotbalové hvězdy z Mnichova cestovat bezpečněji na špičkových pneumatikách značky Continental, která je jedničkou na trhu s pneumatikami a bude obouvat všechny klubové autobusy značky MAN, včetně doprovodných vozidel značky Audi a vozidel ostatních sponzorských partnerů klubu.

Společnost Continental Corporation je jedním z největších dodavatelů v automobilovém průmyslu na světě. V roce 2009 byly tržby společnosti přes 20 miliard eur. Jako dodavatel brzdových systémů, komponent a dílců pro hnací ústrojí automobilů, přístrojů do přístrojových desek automobilů, systémů a řešení pro zábavu na palubě vozidla, pneumatik a dalších produktů z technické pryže, firma výraznou měrou přispívá ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu a ochraně životního prostředí. Firma Continental je také renomovaným a zkušeným dodavatelem systémů pro síťovou komunikaci do automobilů. V současné době firma zaměstnává přibližně 138 tisíc lidí ve 46 zemích celého světa.

Společnost Continental je jedničkou na německém i evropském trhu, v oblasti dodávek komponentů pro osobní a lehké nákladní vozy. Divize pneumatik je oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale 2014 v Brazílii. Více informací najdete na webových stránkách http://www.ContiSoccerWorld.com.

Hannes Boekhoff

viceprezident pro vztahy s médii

Continental AG

Vahrenwalder Strasse 9 I 30165

Hanover

Telefon: +49-511-938-1278

Fax: +49-511-938-1055

E-mail: prkonzern@conti.de

Alexander Lührs

ředitel vztahů s veřejností, divize PLT (pneumatiky pro osobní a lehké nákladní vozy)

Continental Reifen Deutschland GmbH

Büttnerstrasse 25 I 30165 Hanover

Telefon: +49-511-938-2615

Fax: +49-511-938-2455

E-mail: alexander.luehrs@conti.de

Databáze médií: http://www.mediacenter.continental-corporation.com

Zdroj: Continental AG

Klíčová slova Německo-automoto-fotbal-guma-reklama-firmy-Continental AG

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Auto-moto, doprava a stroje
Chemický a farmaceutický průmysl
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.