Společnost Calvin Klein, Inc. představuje nejnovější reklamní globální kampaň na jeansovou módu

V čele nové kapitoly kampaně sourozenci Kaia a Presley Gerberovi

Společnost Calvin Klein, Inc., plně vlastněná dceřiná společnost firmy PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], dnes představila novou multimediální globální reklamní kampaň CALVIN KLEIN JEANS. Kampaň představuje poslední opakování vývoje značky CALVIN KLEIN na celém světě známé pod heslem #MYCALVINS call to action: Our Family. #MYCALVINS.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

Fotografie autora Willyho Vanderperrea, nejnovější kapitola této nové kampaně, zachycuje sourozence - modely Kaiu Gerberovou a Presleyho Gerbera. Oba mají na sobě modely z kolekce CALVIN KLEIN JEANS, které jsou nyní k dostání v obchodech a na internetu.

Rozvinutá koncepce #MYCALVINS se soustřeďuje na rodinu, ukázku spojení silných jednotlivců, ještě zdůrazněnou symbolikou tradičního amerického quiltu. Kampaň zachycuje tyto vazby a oživuje různé možnosti propojení mezi rodinami a inspiruje k oslavě věcí, které nás spojují.

Tato reklama je poslední částí z nové série kampaní Our Family. #MYCALVINS, které byly odstartovány v listopadu 2017 s osobnostmi jako Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek a Adam Bainbridge z projektu Kindness, stejně jako A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou, a A$AP J. Scott ze skupiny A$AP Mob. Kampaň bude probíhat v průběhu celého jara 2018 a hlavní téma bude reprezentovat spojení několika generací stylisticky, hudebně i kulturně. Jejich příběhy oživnou pod heslem „Our Family“, kde rodina a společnost budou hlavním bodem sdělení.

Kampaň Our Family. #MYCALVINS obsahuje první digitální sociálně motivovaný přístup k vývoji globálně úspěšné kampaně #MYCALVINS, která byla zahájena v roce 2014. Kampaň #MYCALVINS iniciuje vlivné osobnosti a stávající zákazníky k tomu, aby se sami vyjádřili a maximalizovali vlastní kulturní výraz a virální fenomén sdílení fotografií. S vyhrazenou digitální podporou ve 12 zemích a vysokým dopadem v oblasti outdoor na několika klíčových trzích bude naše iniciativa Our Family. #MYCALVINS předána publiku na celém světě.

O společnosti Calvin Klein

CALVIN KLEIN je globální lifestylová značka, která představuje troufalé, progresivní ideály a svůdné, mnohdy minimalistické styly. Calvin Klein se snaží nadchnout a inspirovat své publikum prostřednictvím provokativních snímků a nápadných vzorů, které zapálí všechny Vaše smysly.

Společnost založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barrym Schwartzem. Vybudovali jsme naše renomé americké módní jedničky díky čisté estetice a modernímu designu. Celosvětové tržby za značkové produkty společnosti CALVIN KLEIN přesáhly v roce 2016 částku 8 miliard amerických dolarů a jsou prodávány ve více než 110 zemích. Společnost CALVIN KLEIN zaměstnává na celém světě více než 10 000 spolupracovníků. Firma PVH Corp. nás koupila v roce 2003.

O společnosti PVH Corp.

Společnost PHV Corp. má více než 135-letou historii a díky budování značek a podniků, které patří mezi nejvýznamnější dědictví Ameriky, je firma jednou z největších oděvních a módních společností na světě. Máme více než 35 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby přesahují 8 miliard dolarů. Vlastníme ikonické a slavné značky, jako například CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a True&Co. jejichž produkty celosvětově prodáváme. Kromě toho prodáváme na základě licencí produkty řady dalších slavných lokálních i mezinárodních značek.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.

VYDAVATEL: CALVIN KLEIN JEANS

AUTOR FOTOGRAFIÍ - © 2018 Willy Vanderperre

SOCIÁLNÍ MÉDIA: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein

snapchat: calvinklein

brand handle: @calvinklein

#MYCALVINS

Originál zprávy si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

Kontakty

Calvin Klein, Inc.

Rod Manley Email : 212-292-9795

Výkonný viceprezident pro globální komunikaci

Email : rodmanley@ck.com

nebo

Jacqueline Giusti Tel : 212-292-9749

Koordinátor pro firemní komunikaci

Email : jacquelinegiusti@ck.com

Zdroj: Calvin Klein, Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-reklama-móda-Calvin Klein

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.