Společnost Calvin Klein, Inc. představuje globální reklamní kampaň na spodní prádlo a jeansovou módu jaro/léto 2018

Tvářemi kampaně jsou Kim Kardashianová-Westová, Khloe Kardashianová, Kourtney Kardashianová, Kendall Jennerová a Kylie Jennerová

Společnost Calvin Klein, Inc., plně vlastněná dceřiná společnost firmy PVH Corp. [burzovní index NYSE:PVH], dnes představila novou globální multimediální reklamní kampaň na spodní prádlo a jeansovou módu CALVIN KLEIN UNDERWEAR a CALVIN KLEIN JEANS. Kampaň představuje poslední opakování vývoje značky CALVIN KLEIN známého na celém světě pod názvem #MYCALVINS call to action: Our Family. #MYCALVINS.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Snímky fotografa Willyho Vanderperrera, poslední kapitola nové kampaně, zachycují sestry Kim Kardashianovou Westovou, Khloé Kardashianovou, Kourtney Kardashianovou, Kendall Jennerovou a Kylie Jennerovou. Sestry mají na sobě prádlo z kolekce CALVIN KLEIN UNDERWEAR, která je nyní k dispozici v obchodech i online, včetně kolekce CALVIN KLEIN Modern Cotton a nové řady CALVIN KLEIN Body. Kromě toho jsou některé členky rodiny zachyceny v klíčových modelech z kolekce CALVIN KLEIN JEANS, stejně jako z jarní kolekce Spring 2018 CALVIN KLEIN JEANS.

Rozvinutá koncepce #MYCALVINS se soustřeďuje na rodinu, ukázku spojení silných jednotlivců, ještě zdůrazněnou symbolikou tradičního amerického quiltu. Kampaň zachycuje tyto vazby a oživuje různé možnosti propojení mezi rodinami a inspiruje k oslavě věcí, které nás spojují.

Tato reklama je poslední částí z nové série kampaní Our Family. #MYCALVINS, které byly odstartovány v listopadu 2017 s osobnostmi jako Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek a Adam Bainbridge z projektu Kindness, stejně jako A Rocky, A Ferg, A Nast, A Twelvyy, A Ant, A Lou, a A J. Scott ze skupiny A Mob a naposledy Kaia a Presley Gerber. Kampaň bude probíhat v průběhu celého jara 2018 a hlavní téma bude reprezentovat spojení několika generací stylisticky, hudebně i kulturně. Jejich příběhy oživnou a pod heslem „Our Family“, kde rodina a společnost budou hlavním bodem sdělení.

Společnost CALVIN KLEIN pokračuje ve svém úsilí o první digitální sociálně motivovaný přístup k vývoji poselství Our Family. #MYCALVINS napříč všemi spotřebitelskými kanály. S více než 100 miliony zobrazeními v digitálním i společenském prostoru ve 12 zemích na celém světě, s vysokým dopadem v oblasti outdoor na několika klíčových trzích, je kampaň #MYCALVINS navržena tak, aby zákazníky přitahovala napříč celým spektrem příznivců značky CALVIN KLEIN .

CALVIN KLEIN je globální lifestylová značka, která představuje troufalé, progresivní ideály a svůdné, mnohdy minimalistické styly. Calvin Klein se snaží nadchnout a inspirovat své publikum prostřednictvím provokativních snímků a nápadných vzorů, které zapálí všechny Vaše smysly.

Společnost založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barrym Schwartzem. Vybudovali jsme naše renomé americké módní jedničky díky čisté estetice a modernímu designu. Celosvětové tržby za značkové produkty společnosti CALVIN KLEIN přesáhly v roce 2016 částku 8 miliard amerických dolarů a jsou prodávány ve více než 110 zemích. Společnost CALVIN KLEIN zaměstnává na celém světě více než 10 000 spolupracovníků. Firma PVH Corp. nás koupila v roce 2003.

Společnost PHV Corp. má více než stopětatřicetiletou historii a díky budování značek a podniků, které patří mezi nejvýznamnější dědictví Ameriky, je firma jednou z největších oděvních a módních společností na světě. Máme více než 35 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby přesahují 8 miliard dolarů. Vlastníme ikonické a slavné značky, jako například CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s a Olga, stejně jako a True & Co. jejichž produkty celosvětově prodáváme. Kromě toho prodáváme na základě licencí produkty řady dalších slavných lokálních i mezinárodních značek.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.

AUTOR FOTOGRAFIÍ : © 2018 Willy Vanderperre

VIDEO Z KAMPANĚ (:30 SEK) KE SHLÉDNUTÍ: https://youtu.be/90CCjgX0n20

VIDEO Z KAMPANĚ (:30 SEK) KE VLOŽENÍ: https://www.youtube.com/embed/90CCjgX0n20

SOCIÁLNÍ MÉDIA:

facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;

youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;

pinterest.com/calvinklein

snapchat: calvinklein

calvinklein.com/mycalvins

OUR FAMILY. #MYCALVINS

Originál zprávy si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Kontakty

Calvin Klein, Inc.

Jessica Jenkins, Tel : 212 292 9435

Ředitelka pro vztahy s veřejností

Email : jessicajenkins@ck.com

nebo

Jacqueline Giusti, Tel : 212 292 9749

Kooperátorka pro firemní komunikaci

Email : jacquelinegiusti@ck.com

Zdroj: Calvin Klein, Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-móda-reklama-trendy-Calvin Klein

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.