Společnost Calvin Klein, Inc. oznámila, že otevírá lifestylové multiznačkové obchody v Šanghaji a Düsseldorfu

CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Düsseldorf, Germany (Photo: © 2017 Huy Nguyen)

CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Düsseldorf, Germany (Photo: © 2017 Huy Nguyen)

CALVIN KLEIN Multi-Brand Lifestyle Store, Shanghai, China (Photo: © 2017 Andy Shen)

Společnost Calvin Klein, Inc., dceřiná společnost v úplném vlastnictví firmy PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], dnes oznámila, že otevírá nové lifestylové multiznačkové obchody CALVIN KLEIN v čínském Šanghaji a německém Düsseldorfu. Oba obchody představují důležitý krok dopředu a zahrnují koncepci nejnovějšího designu značky.

Tato tisková zpráva zahrnuje multimediální obsah. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/

Dvoupodlažní obchod na ploše 557 metrů čtverečních v Šanghaji se nachází v Raffles City a nabízí dámské a pánské oblečení a doplňky značek CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR a CALVIN KLEIN PERFORMANCE. Nový obchod v Düsseldorfu se nachází na adrese Königsallee Boulevard a rozkládá se na třech patrech na ploše více než 325 metrů čtverečních a nabízí dámské a pánské sportovní oblečení a doplňky značky Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR a CALVIN KLEIN SWIMWEAR.

Nové desénové koncepce každého z těchto obchodů korespondují s minimalistickým moderním duchem značky spolu se svěžím přídavkem barevnosti a luxusních materiálů, které umocňují hloubku zážitku zákazníka. Vchod lemují sytě kobaltově modré závěsy, zatímco okázalé koberce v jemně růžové barvě a geometrických tvarech dodávají prostoru nádech přepychu a vytváří elegantní protipól k šedému betonu. V celém prostoru jsou použity textilie Kvadrat/Raf Simons, stejně jako křesla Utrecht návrháře Gerrita Thomase Rietvelda, které dodává společnost Cassina. Ze stropu jsou zavěšeny fotografie modelů v nadživotní velikosti v nejaktuálnějším stylu značky, které rozdělují prostor a vypráví v obchodě příběh produktů.

V rámci celých obchodů jsou rovněž využity digitální technologie, které nabízí zákazníkům příležitost se aktivně podílet na zážitku z nakupování přizpůsobeném přímo jim a navázat spojení s produkty a značkou novým jedinečným způsobem. Interaktivní video a plakáty s pokyny pro výběr správného typu riflového oblečení umožňují zákazníkům procházet položky obsažené v aktuální kampani značky a vybrat si přímo v obchodě. V Šanghaji zve tabule s interaktivním videem návštěvníky, aby objevili značku do větší hloubky prostřednictvím novin, časopisů a internetových článků o značce, hlavních meznících, videí z módních přehlídek a nedávných akcí, stejně jako oficiální sociální mediální platformy značky.

"Naše nové vlajkové lodě v Šanghaji a Düsseldorfu promítají snahu společnosti CALVIN KLEIN o silný zážitek zákazníka, technologické inovace a unikátní hodnotu značky pro naše příznivce na celém světě," řekl Steve Shiffman, generální ředitel společnosti Calvin Klein, Inc. "Vzhledem k tomu, že soustavně usilujeme o rozšíření značky CALVIN KLEIN do celého světa, chceme přinést co nejlepší zážitek z nakupování na klíčové trhy a nákupní destinace na celém světě."

CALVIN KLEIN je globální lifestylová značka, která představuje troufalé, progresivní ideály a svůdné, mnohdy minimalistické styly. Calvin Klein se snaží nadchnout a inspirovat své publikum. Ikonické pro tuto značku jsou provokativní snímky a nápadné vzory, které zapálí všechny Vaše smysly.

Společnost založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barrym Schwartzem. Vybudovali jsme naše renomé módní jedničky díky čisté estetice a modernímu designu. Celosvětové tržby za značkové produkty společnosti CALVIN KLEIN přesáhly v roce 2016 částku 8 miliard amerických dolarů a jsou prodávány ve více než 110 zemích. Společnost CALVIN KLEIN zaměstnává na celém světě více než 10.000 spolupracovníků. Firma PVH Corp. nás koupila v roce 2003.

Společnost PHV Corp. má více než 135-letou historii a díky budování značek a podniků, které patří mezi nejvýznamnější dědictví Ameriky, je firma jednou z největších oděvních a módních společností na světě. Máme více než 35 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby přesahují 8 miliard dolarů. Vlastníme ikonické a slavné značky, jako například CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a True&Co. jejichž produkty celosvětově prodáváme. Kromě toho prodáváme na základě licencí produkty řady dalších slavných lokálních i mezinárodních značek.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.

VYDAVATEL: CALVIN KLEIN

AUTOR FOTOGRAFIÍ - ŠANGHAJ: (C) 2017 Andy Shen

AUTOR FOTOGRAFIÍ - DÜSSELDORF: (C) 2017 Huy Nguyen

SOCIÁLNÍ MÉDIA: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein

snapchat: calvinklein

brand handle: @calvinklein

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/

Kontakty:

Calvin Klein, Inc.

Alexandra Wagner

Tel.: 212-292-9794

Viceprezidentka pro firemní komunikace

e-mail: alexandrawagner@ck.com

nebo

Amanda Peña

Tel.: 212-292-9223

Ředitelka pro firemní komunikaci

e-mail: amandapena@ck.com

Zdroj: Calvin Klein, Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-móda-trh-firmy-Calvin Klein, Inc.

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.