Soutěžní JINOTAJE jdou do aukce!

V březnu tohoto roku byla firmou Prestige Photo s.r.o. vyhlášena originální grafická soutěž JINOTAJ ŽIJE! se zaměřením na reklamní grafiku, 3D grafiku a optickou reklamu.

Tématem soutěžních prací byl JINOTAJ. Pro ty, kterým toto slovo nic neříká, malé vysvětlení: JINOTAJ rovná se zastřený význam, skrytá narážka či alegorie.

Amatérští i profesionální grafici měli za úkol vymyslet a vytvořit díla s cílem pobavit, zaujmout, ale také utahovat si (z někoho nebo něčeho), dobírat si, parodovat, dělat narážky, provokovat, dvojsmyslně hladit proti srsti, mile dráždit či totálně rozebírat na šrot.

Říká se o nás, že jsme národ hravý... Grafické jinotaje měly dokázat, že tomu tak skutečně je. Že se umíme s nadhledem strefovat i sami do sebe, do našich lidských slabostí a malostí, jakož i do našeho všudypřítomného švejkovství, které tak rádi používáme coby obranu proti blbosti všeho druhu.

Zda se to zúčastněným grafikům povedlo, máte možnost přesvědčit se na vlastní oči nejen v INTERNETOVÉ GALERII na adrese http://www.jinotajzije.cz/galerie.

V druhé části soutěže totiž dostanou soukromé osoby i podnikatelské subjekty možnost vydražit a zakoupit si libovolné soutěžní dílo pro své vlastní reklamní účely.

Aukce grafických děl potrvá od 1. září do 30. září 2007 a najdete ji na internetové adrese: http://www.odklepnuto.cz/sk1a814a3972a3973-jinotajzije serveru ODKLEPNUTO.CZ, který nabízí nejmodernější technologii, přehledný design, rychlé načítání stránek a mnoho zajímavých funkcí, se kterými se nikde jinde nesetkáte.

Pro inspiraci vám můžeme už teď nabídnout pětici nejlépe hodnocených prací, které jsou od známého autora se záhadným jménem aTeo.

Kontakt:

Prestige Photo, s.r.o.

ing. Zdeněk Černoušek

tel.: 603 731 996

http://www.jinotajzije.cz

http://www.optickareklama.cz

http://www.prestigephoto.cz

Klíčová slova ČR-výtvarné-reklama-aukce-Prestige Photo-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.