Sitel, vedoucí globální poskytovatel outsourcingu podnikových procesů (business process outsourcing - BPO) dnes oznámil, že otevírá přídavné call-centrum ve městě Managua v Nikaragui, které bude sloužit anglicky a španělsky mluvícím zákazníkům v USA. Zařízení o rozloze 1 950 m2 (21 000 čtverečních stop) přidává k již existující základně agentů v Nikaragui dalších více než 450 křesel a má tak rozšířit celkový počet zaměstnanců na téměř 3000. Obsazení zařízení bude možné v prosinci 2010 a Sitel očekává, že centrum obdrží první hovory v prvním čtvrtletí roku 2011.
Sitel zavítal do Nikaragui v roce 2008 s cílem poskytnout zákaznickou a technickou podporu pro společnosti na seznamu Fortune 1000, a to společnosti z oblasti bezdrátové techniky, konzumní elektroniky, mediálních služeb, bankovnictví a dalších skupin finančních produktů.
„Latinská Amerika a především Nikaragua našla svou právoplatnou pozici jako středisko call-center vzhledem k jedinečné možnosti tohoto regionu nabídnout pro širokou oblast amerického konzumního trhu multilingvální talenty, které sdílejí s Amerikou podobnou kulturu,“ řekl Don Berryman, generální manažer pro styk mezi severní a jižní Amerikou ve firmě Sitel. „Navíc s pokračující podporou od organizací jako je ProNicaragua a zavedeným režimem zóny volného obchodu se ukazuje, že pokračující investice Sitelu do tohoto národa a jeho lidí je udržitelnou oboustrannou výhrou pro naši klientelu a zaměstnance.“
První call-centrum firmy Sitel působilo v dubnu 2008 v jednom z Managujských mrakodrapů jménem Invercasa. Z důvodu zvyšující poptávky na kapacitu míst byl Sitel dvakrát po sobě rozšířen a nakonec v lednu 2009 přibyla druhá centrála na ohraničeném území dřívější ambasády USA v historické části Managui.
O firmě Sitel
Sitel, jak jej klasifikuje Černá kniha outsourcingu spadající pod firmu Datamonitor, je vedoucí firma v oblasti nabízení call-center v rámci outsourcingu podnikových procesů. 52 000 spojenců Sitelu poskytuje klientům předvídatelný a měřitelný návrat z jejich zákaznické investice, a to skrze budování zákaznické loajality, zvyšování marketingu a zlepšování účinnosti. Řešení firmy Sitel pro styk se zákazníky a outsourcing spojují přes 134 domácích, přímořních a zámořních call-center v 26 zemích napříč Severní Amerikou, Jižní Amerikou, Evropou, Afrikou a asijským Pacifikem. Jde o privátní společnost, z níž většinu vlastní kanadská diversifikovaná společnost, korporace Onex. Pro více informací navštivte prosím http://www.sitel.com.
Kontakty:
Sitel
Andrew Kokes, +1 877-95-Sitel
nebo
Schwartz Communications
Tom Parnell, +1 781-684-0770
Zdroj: Sitel
Přečtěte si tuto zprávu online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20101122005190/en