Ve svých iniciativách “Schüco Green Pirates (Zelení piráti Schüco)” a “Energy Path (Energetická cesta)” spojuje přední poskytovatel opláštění budov a hlavní sponzor turnaje zábavu s citlivým přístupem k životnímu prostředí.
Od 30. června do 3. července 2011 si fanoušci golfu a jejich děti přijdou na své na turnaji “The Princess by Schüco”. Jako hlavní sponzor tohoto turnaje profesionálů, který se koná v jižním Švédsku ve městě Bara, tak firma Schüco dále rozšiřuje své působení v mezinárodním golfu. Tento turnaj patřící do série European Challenge Tour je zaměřen zejména na hledání nových golfových talentů. Henrik Stenson, švédská golfová hvězda a propagátor značky Schüco, založil tradici tohoto turnaje v roce 2009.
Schüco však není pouze hlavním sponzorem tohoto turnaje, ale firma současně spustila i novou iniciativu s názvem “Schüco Green Pirates”. V rámci této iniciativy se mladí lidé zábavnou formou seznamují s energetickými problémy a řeší jednotlivé úkoly, které ověřují jejich znalosti. Značka Schüco znamená zelené technologie pro modrou planetu (Green Technology for the Blue Planet). To znamená čistou energii ze solárních panelů a oken. Děti by se měli naučit chápat spojitost mezi výrobou energie a ochranou životního prostředí již od útlého věku. “A toho se nejlépe dosáhne tím, když se aktivně zapojí,” vysvětluje Dirk U. Hindrichs, prezident a generální ředitel firmy Schüco International KG. “Proto spojujeme naše působení v golfu s rozšiřováním povědomí o ochraně životního prostředí tak, abychom ho zachovali i pro budoucí generace. A právě zelená je základní barva přírody, se kterou se na golfovém hřišti setkáváme v jedinečné symbióze.
Zelené nápady pro modrou planetu
Ve městě Bara pracuje firma Schüco s dětmi a snaží se je prostřednictvím golfu přivést blíže k zeleným technologiím. Iniciativa “Schüco Green Pirates” je určena pro děti od pěti do dvanácti let a je součástí rozsáhlého programu akcí pořádaných švédskou golfovou federací pro mladé golfisty a úplné začátečníky. V rámci různých akcí zaměřených na odpaly a další golfové triky se děti naučí základům tohoto stále populárnějšího sportu a mohou se dokonce i sami zúčastnit turnajů. Každé dítě, které se zaregistruje jako “zelený pirát” získá šátek od firmy Schüco a kartičku s úkoly zaměřené na golf a ochranu životního prostředí. Jednotlivé úkoly děti plní na trase, která nese název “Schüco Energy Path (Energetická cesta Schüco)”. Po úspěšném projití celé trasy Energy Path získá každý “malý profesionál” dárkový balíček a stane se součástí týmu “Zelených pirátů” firmy Schüco. Pokud chcete pro vaše děti zajistit na tomto turnaji místo, můžete se bez jakýchkoli závazků registrovat již dnes na webových stránkách firmy Schüco - http://www.schueco.se/greenpirates.
Partneři značky Schüco Kaymer a Stenson se setkají tváří v tvář
Od 9. června nabízí také tento přední poskytovatel opláštění budov vstupenky na charitativní utkání Charity Challenge Match, které se uskuteční dne 4. července 2011 mezi propagátory značky Schüco, Martinem Kaymerem a Henrikem Stensonem. Vstupenky je možné získat na webových stránkách http://www.schueco.se/princess. Pro Henrika Stensona, otce dvou dětí, který stojí za turnajem “The Princess (Princezna)”, je to velmi speciální den. “To, že můžeme díky firmě Schüco uspořádat již třetí ročník tohoto turnaje, má pro mě velký význam. Naši budoucnost, v golfu i jinde, představují mladí lidé. Je proto velmi důležité, aby budoucí generace převzaly odpovědnost. A to se podaří jenom s podporou takových vizionářských firem, jako je společnost Schüco.”
Špičkový golf na turnaji Schüco Open 2011 v Düsseldorfu
Třetí ročník turnaje Schüco Open se uskuteční 31. července. V golfovém klubu Hubbelrath Golf Club změří síly na 100 amatérů a profesionálů v největším německém golfovém turnaji, s největším zastoupením golfových hvězd. Kromě Martina Kaymera a Henrika Stensona se turnaje zúčastní další partneři značky Schüco, jako jsou Geoff Ogilvy, Bubba Watson, Dustin Johnson, Miguel Ángel Jiménez, Grégory Havret, Edoardo Molinari and Liang Wenchong. Jedna věc je jistá: léto bude zelené a velmi vzrušující. Více informací o turnaji Schüco Open, včetně vstupenek a dalších podrobností najdete na webových stránkách http://www.schueco.de/golf.
Obrázek ke stažení najdete na: http://ots.de/dvgUv
Schüco - zelená technologie pro modrou planetu
Schüco je synonymem pro čistou energii ze solárních panelů a oken. Jedná se o čisté technologie, které firma Schüco, jako přední dodavatel inovativních řešení pro opláštění budov, při výrobě využívá. Firma zavedla program Energy3 - úspora energií, výroba čisté energie a energie pro chytré sítě. Okna, dveře a fasádní systémy, které firma dodává, nabízí optimální hodnotu tepelné izolace. Řešení firmy v oblasti solárních energií vyrábí více čisté energie, než daný objekt spotřebuje. A energie pro chytré sítě znamená využití přebytečné energie například pro počítačové systémy nebo elektromobily. Výsledkem tohoto programu je výrazný pokrok na cestě k energetické soběstačnosti. Směrem k udržitelnosti přírodních zdrojů a směrem k zajištění energetické budoucnosti. Firma Schüco má 5250 zaměstnanců a 12 000 partnerských firem a aktivně působí v 78 zemích celého světa. V roce 2010 dosáhla obratu 2,38 miliardy eur.
Marketingový kontakt:
Schüco International KG
Tanja Brinks
Ředitelka marketingu
Karolinenstr. 1-15
33609 Bielefeld
Německo
Tel.: +49 521 783-425
Fax: +49 521 783-182
E-Mail: tbrinks@schueco.com