Sbírka potravin na Rohlíku: s pomocí online voucherů bude pomoc cílenější

Na Rohlíku, největším českém online obchodě s potravinami, začala Sbírka potravin, která potrvá až do 21. listopadu. Jednou za půl roku se stává významnou pomocí pro rodiče samoživitele, osamělé seniory, osoby s handicapem i další znevýhodněné skupiny. A zákazníkům umožňuje přispět trvanlivými potravinami, hygienickými potřebami či drogerií. Rohlík do potravinových bank pošle 20 % navíc z toho, co darují zákaznici. Je to tedy jednoduché – čím více poukazů objednají, tím více Rohlík daruje.

Ve srovnání s předchozími roky přichází Rohlík už podruhé s významnou inovací. Zatímco dříve bylo možné darovat pouze předem určené balíčky s pevným obsahem, nyní mohou zákazníci zakoupit elektronické vouchery. Obsah se tak přizpůsobí aktuálním potřebám příjemců, čímž je pomoc efektivnější a cílenější. Potravinová banka, která má přehled o aktuálních požadavcích, bude vybírat konkrétní produkty. K dispozici je na Rohlíku pět typů elektronických poukazů – dva typy poukazů na základní potraviny, balíček pro miminko, XXL balíček základních potravin a drogerie a základní hygiena.

„Sbírka potravin je pro nás symbolem solidarity. Jsme neskutečně vděční našim zákazníkům za to, že výrazně pomáhají lidem v těžké životní situaci. A rádi bychom jim už předem poděkovali za jejich štědrost. Je povzbuzující vidět, že se dokážeme spojit pro dobrou věc," komentuje Martin Beháň, generální ředitel společnosti Rohlik.cz.

Sbírka potravin se od roku 2019 koná dvakrát ročně, a to na jaře a na podzim. Je organizována Českou federací potravinových bank a klíčovými obchodními řetězci působícími na českém trhu. Rohlík se do potravinové sbírky zapojuje pravidelně. Mimo to dlouhodobě podporuje rodiče samoživitele, děti bez domova nebo seniory v nouzi.

Zdroj: Rohlik.cz

 

 

Klíčová slova ČR-potraviny-trh-internet-sociální-charita-firmy-Rohlik.cz

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
IT, telekomunikace
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.