ROSSMANN vydává vlastní zákaznický magazín "Centaur"

Pod názvem "Centaur" vydává ROSSMANN, spol. s r.o., od pondělí 22. července oficiálně svůj první vlastní zákaznický magazín. S nákladem 150 000 výtisků je 68stránkový časopis nyní bezplatně k dostání ve všech 112 prodejnách ROSSMANN a také jako online verze na stránkách www.rossmann.cz/centaur. "Centaur" čtenářům otevírá jiný pohled do světa drogerie a parfumerie. Zajímavé články a napínavé reportáže zabývající se tématy jako krása, zdraví, nové trendy, rodina a volný čas potěší mladé i o něco starší čtenáře. "Centaur" se objeví ještě v letošním roce se zimním vydáním, v roce 2014 pak bude časopis vycházet čtvrtletně.

Magazín pro celou rodinu

První vydání zákaznického magazínu společnosti ROSSMANN "Centaur" je celý věnován období prázdnin. Čtenáři se v něm dozvědí všechno o aktuálních letních trendech. Prázdninový speciál nás navnadí na cestování do dálek nebo poskytne informace o nebezpečích, která letní období skrývá. Ve speciálním rozhovoru přináší hollywoodská hvězda Gwyneth Paltrow intimní zpověď o svém rodinném životě. Magazín "Centaur" informuje i o společnosti ROSSMANN a její rozmanité paletě výrobků a vlastních značkách.

Poděkování zákazníkům

"S ohledem nadcházejících dvaceti let našeho působení na českém trhu bychom chtěli tímto bezplatným magazínem poděkovat našim zákazníkům za jejich dlouholetou věrnost a uchovat si jejich přízeň," vysvětluje jednatel společnosti ROSSMANN Vladimír Mikel. "Snažíme se ukázat, že ROSSMANN nabízí víc než jen nízké ceny. Chceme zákazníky, prostřednictvím našich výrobků a služeb, provázet v každodenním životě i mimo naše prodejny," dodává František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN.

Kentaur: tradice a symbol firmy

První vydání nového zákaznického magazínu společnosti ROSSMANN "Centaur" vzniklo ve spolupráci s německým nakladatelstvím Journal International, které již více než deset let vydává časopis německé mateřské firmy pod stejným názvem. Původ názvu mezinárodního časopisu "Centaur", stejně jako symbol mytického kentaura červeně zářícího na prodejnách ROSSMANN, lze nalézt ve jméně německého zakladatele společnosti Dirka Roßmanna ("Roß" znamená kůň a "Mann" člověk).

Drogerie a parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích 2 776 prodejen a zaměstnává téměř 38 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 112 prodejen s přibližně 730 zaměstnanci.

Kontakt:

Sandra Hass

Manažerka komunikace

Tel: +420 261 097 701

Email: press@rossmann.cz

www.rossmann.cz/centaur

ROSSMANN, spol. s r.o. | Na Pankráci 1683/127 | 140 00 Praha 4 | Česká republika | www.rossmann.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-Německo-trh-média-kosmetika-firmy-Rossmann

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.