REWE Group posiluje internacionalizaci pomocí osmibodového programu

S novým jménem a logem nabírá kurs k evropskému růstu Novým koncernovým logem a novým jménem "REWE Group" trojka evropského obchodu s potravinami dává na začátku roku jasné znamení pro svou v budoucnu ještě silnější orientaci koncernu na Evropu.

"S 12 000 obchody v Německu, Rakousku, Itálii, Polsku, Česku, Maďarsku, Francii, Švýcarsku, na Slovensku, v Chorvatsku, Rumunsku, na Ukrajině, v Bulharsku a v Rusku, s 260 000 pracovníky ze 123 národů a se zahraničním podílem více než 30 procent celkového obratu, je REWE Group jedním z vedoucích mezinárodních podniků v Evropě. V celosvětovém obchodě s potravinami zaujímáme 6. místo. Další internacionalizace, vedle posilování našich základních činností, kterými jsou obchod s potravinami a cestovní ruch, patří k našim předním strategickým cílům," řekl Dr. Achim Egner, předseda představenstva REWE Group, 23. ledna 2006 v kolínské centrále při příležitosti prezentace nové značky zastřešující koncern.

Podíl na celkovém obratu kolem 41 miliard Euro, kterého v zahraničí pod střechou REWE Group dosahují řetězce Billa, Merkur, Standa, miniMAL, Penny, Selgros a Bipa, by v následujících letech měl překročit 40 procent.

Pro realizaci tohoto cíle přijalo představenstvo REWE Group osmibodový program. Předpokládá rozšiřování obchodu s potravinami prostřednictvím supermarketů BILLA a diskontních prodejen Penny. Přitom chce REWE Group v první řadě posílit své aktivity v zemích, v nichž už je zastoupena. REWE Group usiluje ve všech obchodních úsecích a ve všech zemích o dosažení pozice minimálně mezi Top 3 ve srovnání s relevantní konkurencí, pokud už tohoto cíle nedosáhla. Důsledná strategie značky stanoví pro dosažení tohoto cíle každé prodejní linii jasný profil na tržním poli. Zodpovědnost za operativní obchod pod střechou REWE Group patří strategickým obchodním jednotkám s jejich národními manažery v jednotlivých zemích. Nákup i prodej jsou orientovány mezinárodně. "Při dalším rozšiřování mezinárodního koncernu sázíme na profitující růst," shrnul Dr. Egner základní rysy expanzní strategie. V první řadě bude REWE Group expandovat pomocí organického růstu, akvizic a národní a mezinárodní kooperace. REWE Group se stále hlásí ke svým tradičním strukturám a k podpoře samostatné existence, která je s ní spojená. "Samostatní obchodníci REWE jsou solidním základem pro REWE Group. Zastupují hodnoty koncernu jako vlastní zodpovědnost, podnikání, motivace, styk se zákazníkem a odborná kompetence," zdůraznilo představenstvo REWE Group.

Kontakt:

REWE-Zentral AG

Corporate Communications

Domstrasse 20

D-50668 Cologne

Phone: +49 (0)221 149-1050

Fax:+49 (0)221 149-138898

presse@rewe-group.com

http://www.rewe-group.com

BILLA spol. s r.o.

Michal Beneš

Marketing Manager

Tel. : +420 323 625 136

Fax: +420 323 625 174

m.benes@cz.billa.co.at

http://www.billa.cz

Penny Market s.r.o.

Helena Špeciánová

Asistentka vedení

Tel. : +420 281 018 606

Fax: +420 281 018 301

specianova@penny.cz

http://www.penny.cz

Klíčová slova PROTEXT-Německo-trh-REWE Group

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.