René Libiš se více zaměřuje na kreativu

V minulém roce vstoupila na trh mediální agentura MEDIA TRADING se sídlem v Praze. Vedení firmy se ujal bývalý marketingový ředitel Student Agency René Libiš. Po roce působení na trhu je MEDIA TRADING velmi silná stabilní společnost a obávaný konkurent mezi předními nadnárodními mediálními agenturami. Od září letošního roku se bude René Libiš nadále externě věnovat kreativním dílčím projektům agentury a na post ředitele agentury nastoupí nový manažer. René Libiš: "Nabídka Milana Hronce podílet se po určitou dobu na vzniku Media Tradingu mě velmi zaujala. Několik posledních let jsem působil v roli spíše inzerenta a rozhodl jsem se využít své zkušenosti "pro druhou stranu". S Milanem Hroncem se znám několik let a tudíž nebylo o čem dlouze přemýšlet. Teď má eMTéčko řadu klientů a já jsem svůj úkol splnil. Do budoucna se chci věnovat již opět více kreativním činnostem, svým osobním projektům a také rodině."

Mezi klienty MEDIA TRADINGU patří společnosti jako například Student Agency, Monster, Cetelem, Dobré Pneu, Electro World, Evropská Databanka, Gorenje, Konica Minolta, Mobil pohotovost, Olympus, Veletrhy Brno, Volksbank, Wellness Food, Stavona a další.

Kontakt:

Filip Šafránek

Výkonný ředitel

tel.: +420 234 705 850

http://www.internettrading.cz

Klíčová slova ČR-internet-média-komunikace-firmy-Internet Trading-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.