Reklamní agentura Český fortel vydala nový destinační Grand Moravia Magazín

Šéfredaktorka Grand Moravia Magazínu Michaela Cibulková s kmotrem prvního vydání magazínu Rostislavem Koštialem, starostou Mikulova

Šéfredaktorka Grand Moravia Magazínu Michaela Cibulková s kmotrem prvního vydání magazínu Rostislavem Koštialem, starostou Mikulova

zleva spolumajitel My hotelu Lednice Petr Cibulka, módní fotograf Jiří Turek a šéfredaktorka Grand Moravia Magazínu Michaela Cibulková

Grand Moravia magazín, tak se jmenuje nový propagační materiál turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál, který se svou neotřelou koncepcí a živým obsahem orientuje na náročné moderní turisty, kteří chtějí poznávat, nebojí se dobrodružství a touží po nových zážitcích. Světlo světa spatřil 23. října ve vinném sklepě Pod Kozím hrádkem, kde jej slavnostně pokřtili jeho kmotr mikulovský starosta Rostislav Koštial a Michaela Cibulková, šéfredaktorka nového magazínu.

Na poli propagace cestovního ruchu se jedná o novinku. Magazín není jen průvodcem po památkách a přírodních zajímavostech, ale živou tiskovinou reagující na aktuální dění. Místo zde mají rozhovory s významnými osobnostmi, které navštívily region, aby si odpočinuly od životního shonu, nebo naopak, aby zde pracovaly a tvořily pod nebem, které podpírá Pálava. Čtenář se dozví o osobnostech, které v regionu žijí a vytvářejí jeho image. Turista tak zjistí, že v Mikulově může nakoupit porcelán v dílně Daniela Piršče, kterého odborníci v oboru řadí na špici současné designové tvorby. Stejně tak špičkové jsou klobásky z Uzenářství Vašíček z Velkých Bílovic či víno z Valtických vinných sklepů. A tak je pestré okolí Pálavy, kde si každý host najde to své.

Tiskovina, kterou vydala agentura Český fortel, má ambici stát se destinačním dvojjazyčným průvodcem s půlroční periodicitou. Její předností je redakční přístup, který umožňuje psát o tom nejlepším a vybrat turistům opravdové klenoty, pro které je Grand Moravia magazín tím pomyslným podnosem, na kterém šperky turistické nabídky předkládá hostům, aby je dovedl na zajímavá místa a k zajímavým lidem a naplnil tak přání těch nejnáročnějších turistů.

Další vydání magazínu se připravuje na březen 2010.

Titulní stránku prvního vydání GM Magazínu zdobí vítězná fotografie (z také prvního) Jihomoravského fotografického fotoworkshopu. Autorkou snímku je Sara Meister z Rakouska, studentka z dílny uznávaného módního fotografa Jiřího Turka, který křest magazínu v Mikulově podpořil osobní účastí a skvělým hodnocením zvolených fotografií i celkového grafického zpracování a obsahového zaměření magazínu.

Kontakt:

Český fortel s.r.o.

21. dubna 657, 691 44 Lednice na Moravě

Internet: www.ceskyfortel.cz

E-mail: office@ceskyfortel.cz

tel.: 519 340 130

mob.: 602 255 925

fax: 519 340 166

Klíčová slova ČR-turistika-média-nápoje-firmy-Český fortel

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.