Adhish Kulkarni, ředitel společnosti Buongiorno Ltd. pro produkty a vztahy se zákazníky (index MTAX STAR, index italské burzy Borsa Italiana: BNG), vystoupí na 3. ročníku konference o posilování zákaznické věrnosti v telekomunikačním sektoru (Driving Loyalty in Telecoms), která se uskuteční v maďarské Budapešti, ve čtvrtek 3. června 2010.
Adhish Kulkami se ve své přednášce zaměří na úspěšné programy firmy Buongiorno s názvem "Dobij a vyhraj (Recharge and Win)", které využívají firmy Optus v Austrálii, Telefonica O2 ve Velké Británii, Telecom Italia Mobile v Itálii a Belgacom v Belgii ke zvýšení útraty na jednoho zákazníka využívajícího předplacené služby.
Více informací najdete na webových stránkách http://www.buongiorno.com a http://www.jacobfleming.com
Kontaktní informace pouze pro média:
Chiara Ingignoli
media.relations@buongiorno.com
Tel. +39-02-582131
Zdroj: Buongiorno Spa