Ředitel společnosti Buongiorno pro produkty a vztahy se zákazníky vystoupí s klíčovou přednáškou na nadcházejícím 3. ročníku konference o posilování zákaznické věrnosti v telekomunikačním sektoru ( Driving Loyalty in Telecoms Conference), která se koná v Budapešti

Adhish Kulkarni, ředitel společnosti Buongiorno Ltd. pro produkty a vztahy se zákazníky (index MTAX STAR, index italské burzy Borsa Italiana: BNG), vystoupí na 3. ročníku konference o posilování zákaznické věrnosti v telekomunikačním sektoru (Driving Loyalty in Telecoms), která se uskuteční v maďarské Budapešti, ve čtvrtek 3. června 2010.

Adhish Kulkami se ve své přednášce zaměří na úspěšné programy firmy Buongiorno s názvem "Dobij a vyhraj (Recharge and Win)", které využívají firmy Optus v Austrálii, Telefonica O2 ve Velké Británii, Telecom Italia Mobile v Itálii a Belgacom v Belgii ke zvýšení útraty na jednoho zákazníka využívajícího předplacené služby.

Více informací najdete na webových stránkách http://www.buongiorno.com a http://www.jacobfleming.com

Kontaktní informace pouze pro média:

Chiara Ingignoli

media.relations@buongiorno.com

Tel. +39-02-582131

Zdroj: Buongiorno Spa

Klíčová slova Británie-komunikace-služby-Buongiorno Ltd.

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.