Pokud si dnes otevřete noviny, s vysokou pravděpodobností v nich najdete článek o obrovském potenciálu, který nabízí země BRIC (Brazílie, Rusko, Indie a Čína). Všechny tyto země nabízí skvělé možnosti růstu pro podnikání a značky. Mnoho evropských i globálních značek si ovšem uvědomuje, že existuje další slibný region - východní Evropa, která nabízí stejně lukrativní trh.
Východní Evropa je regionem, ceněným pro svůj vysoký potenciál růstu. Navíc má tento region několik výhod, díky kterým je pro globální značky velmi atraktivní: jsou zde dobré politické a ekonomické podmínky, které se navíc neustále zlepšují, východní Evropa se stává stále populárnější turistickou destinací a místní lidé jsou otevřenější a názorově blízcí západní kultuře, takže zavádění nových globálních značek vítají.
Expanze na východoevropské trhy, ať již organickým způsobem nebo prostřednictvím akvizice místní firmy, pravděpodobně povede k nutnosti určitého rebrandingu. Zkuste si například odpovědět na tyto jednoduché otázky: Bude možné a ziskové uvést značku na východoevropský trh bez jakýchkoli změn? Co je třeba vzít v úvahu při úspěšném rebrandingu místní značky, kterou jsme koupili? Čeho je třeba se vyvarovat? Jak maximalizovat hodnotu značky?
Firma Interbrand pomáhá společnosti Deutsche Telekom s rebrandingem již mnoho let. Společně získaly firmy Interbrand a Deutsche Telekom velké zkušenosti s rebrandingem a transformací značek ve východní Evropě a mají rozsáhlé znalosti o jednotlivých místních trzích v zemích jako jsou Slovensko, Makedonie, Chorvatsko, Černá Hora, Maďarsko či Polsko.
Získejte více informací o čtyřech důležitých faktorech pro úspěšný rebranding, které najdete v analýze "Rebranding ve východní Evropě. Posílení růstu a hodnoty značky (Rebranding in Eastern Europe. Driving growth and building brand value)."
Web: http://www.interbrand.com/de/Default.aspx
Pro získání více informací kontaktujte:
Isabel Ossenberg
Manažer firemní komunikace
Telefon: +49 221 95 172 158
E-mail: isabel.ossenberg@interbrand.com