ReachLocal expanduje do zahraničí prostřednictvím franšízy ve střední a východní Evropě

Firma přináší přední řešení v oblasti online marketingu na Slovensko, do České republiky, Maďarska, Polska a Ruska

Společnost ReachLocal, Inc. (index NASDAQ:RLOC), jednička v oblasti online marketingových řešení pro střední a malé firmy (SMB) dnes oznámila pokračování rozšiřování firmy do zahraničí a spustila ve střední a východní Evropě svou franšízu ReachLocal. Franšízu s názvem OxataSMB BV řídí Dr. Peter Wiedemann, bývalý generální ředitel firmy Ataxo, který využívá své rozsáhlé zkušenosti se zakládáním a budování úspěšných a rostoucích firem v oblasti online marketingu v tomto regionu. Nová franšízová smlouva se týká trhů na Slovensku, v České republice, Maďarsku, Polsku a Rusku.

Firma ReachLocal využívá franšízový model k rychlému a nákladově efektivnímu vstupu na východoevropské trhy a využije svou evropskou infrastrukturu na podporu nové franšízy.

V zemích střední a východní Evropy přesouvají malé a střední firmy své marketingové rozpočty z offline do online prostředí a snaží se získávat nové zákazníky z internetu. Důkazem toho je meziroční růst investic do online reklamy o 19,7% mezi roky 2010 a 2011(1). S internetovou populací čítající kolem 103 miliónů uživatelů (2) v roce 2011, mají Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Polsko a Rusko našlápnuto na další výrazný růst online marketingu v následujících několika letech.

“Na australském a novozélandském trhu, kam jsme nedávno vstoupili a kde spolupracujeme s předními firmami v oboru, posilujeme naši pozici na místních trzích a nabízíme naše léty prověřené zkušenosti z oblasti online marketingu. Zrovna tak se nyní těšíme na spolupráci s týmem společnosti OxataSMB a na rozšíření našich online marketingových řešení do zemí střední a východní Evropy,” řekl Michael Kline, ředitel pro strategii a prezident pro místní obchodování ve firmě ReachLocal. “Tato franšízová smlouva je cenově příznivou a rozšiřitelnou strategií expanze na tyto nové, rychle rostoucí trhy.”

OxataSMB bude v každé jednotlivé zemi působit a prodávat služby firmy ReachLocal přímo pod značkou ReachLocal. Franšíza bude využívat stávající obchodní model firmy ReachLocal, který je založen na přímém prodeji, s využitím konzultantů v oblasti internetového marketingu a skvělé technologické platformy firmy ReachLocal.

“Prověřený obchodní model, špičková technologická platforma a služby firmy ReachLocal, činí z této společnosti pro nás ideálního partnera,” řekl Dr. Peter Wiedemann, generální ředitel společnosti OxataSMB. “Těšíme se na budování přední online marketingové firmy zaměřené na malé a střední podniky v tomto regionu.”

OxataSMB nabídne malým a středním firmám produkty a služby, které jsou speciálně navrženy tak, aby vyhověly potřebám a rozpočtu těchto firem. Jednotlivé produkty jsou optimalizované a jejich součástí je i měření návratnosti investice do jednotlivých kampaní. Služba ReachSearch(TM) přináší klientům nové zákazníky a telefonáty a není zaměřena pouze na kliknutí. Jednotlivá reklamní a marketingové sdělení jsou uživatelům předkládána prostřednictvím vyhledávačů, včetně Googlu a také prostřednictvím ostatních důležitých poskytovatelů online obsahu.

Více informací o společnosti ReachLocal získáte na webových stránkách http://www.reachlocal.com. Můžete s námi také komunikovat prostřednictvím sociálních sítí ( http://www.reachlocal.com/social) nebo nám napsat e-mail na info@reachlocal.com.

O společnosti ReachLocal, Inc.

Smyslem podnikání firmy ReachLocal, Inc. (index NASDAQ: RLOC) je pomáhat malým a středním firmám získávat, udržovat a pečovat o zákazníky prostřednictvím internetu. Firma ReachLocal nabízí kompletní balík řešení v oblasti online marketingu, marketingu ve vyhledávačích (ReachSearch(TM)), návrhu webových stránek (ReachCast(TM)), displej reklamy (ReachDisplay(TM)), online marketingové analytiky (TotalTrack(R)) a také službu asistovaného chatu (TotalLiveChat(TM)). Všechny služby jsou zaměřeny na segment malých a středních firem. ReachLocal poskytuje své služby malým a středním firmám prostřednictvím kombinace své vlastní technologické platformy a také přímého prodeje, formou "osobních návštěv" poradců v oblasti internetového marketingu ve firmách a také prostřednictvím vybraných partnerských agentur a prodejců. Firma ReachLocal sídlí ve Woodland Hills v Kalifornii a má pobočky po celé Severní Americe, v Austrálii, ve Velké Británii, Německu, Nizozemí a Japonsku.

O společnosti OxataSMB

Misí firmy OxataSMB je poskytovat komplexní služby v oblasti online marketingu malým a středním firmám v zemích střední a východní Evropy. Franšíza bude fungovat přímo v dané zemi, prostřednictvím stoprocentně vlastněných dceřiných firem. Regionálním ředitelem pak bude Dr. Peter Wiedemann, bývalý generální ředitel firmy Ataxo, která je již více než 10 let přední online marketingovou agenturou. Firmy Ataxo a OxataSMB vlastní společnost Garvest, investiční fond rizikového kapitálu, který vytvořili zakladatelé evropského online aukčního webu Allegro.

(1) Každoroční srovnání IAB Europe AdEx Benchmark (2011).

(2) Internet World Stats (prosinec 2011)

Upozornění na výhledová prohlášení

Tento dokument obsahuje výhledová prohlášení. Tato prohlášení jsou založena na aktuálních očekáváních a předpokladech vedení firmy ReachLocal a za určitých okolností podléhají rizikům, že se nemusí naplnit. Skutečné výsledky firmy se mohou podstatně lišit od údajů uváděných nebo dovozených z výhledových prohlášení, mimo jiné, v důsledku následujících faktorů: (1) změny v hospodářské, podnikatelské, konkurenční, technologické a/nebo regulatorní oblasti; (2) nenaplnění očekávaných výsledků strategického partnerství se systémem AdWords firmy Google; (3) neschopnost úspěšně konkurovat na vysoce konkurenčním a rychle se měnícím trhu; (4) neschopnost udržet si klíčové zaměstnance a (5) v důsledku ostatních faktorů, které mohou ovlivnit podnikání firmy ReachLocal. Podrobnější informace o těchto a ostatních faktorech, které ovlivňují naše současné odhady, lze najít ve zprávách firmy ReachLocal, které podáváme Komisi pro cenné papíry (SEC) USA. Firma ReachLocal nepřijímá žádnou povinnost a výslovně se zříká jakékoli povinnosti aktualizovat, měnit či upravovat svá výhledová prohlášení, a to i v případě nových skutečností, informací či budoucích událostí.

Kontaktní informace

Kontakt pro média:

ReachLocal, Inc.

Jason Treu

viceprezident pro vztahy s veřejností

(214) 294-0307

jason.treu@reachlocal.com

nebo

Vztahy s investory:

The Blueshirt Group

Alex Wellins

(818) 575-6840

alex@blueshirtgroup.com

Zdroj: ReachLocal, Inc.

Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na:

http://www.businesswire.com/news/home/20120709005516/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-Evropa-reklama-služby-internet-ReachLocal, Inc.

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.