RBP zavádí novou non-stop asistenční službu

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna 1. září 2018 zahájila provoz nepřetržité asistenční linky pro svoje pojištěnce.

"Klientům RBP v rámci celé České republiky zajistíme prostřednictvím telefonního operátora v daném místě ošetření u praktického nebo odborného lékaře, případně v nejbližším zdravotnickém zařízení. Operátor se současně postará o to, aby pojištěncům Revírní bratrské pokladny byla potřebná péče poskytnuta bez finanční úhrady i v situacích, kdy se bude jednat o lékaře nebo zařízení, které s RBP doposud nemá uzavřenou smlouvu," upřesnil výkonný ředitel Revírní bratrské pokladny Antonín Klimša. "Nemělo by tak již docházet k případům, kdy byla po pojištěnci požadována v rozporu se zákonem přímá platba," dodal Klimša.

Zavedením asistenční služby dojde k dalšímu zkvalitnění poskytovaných služeb 430 tisícům klientů největší regionální zaměstnanecké pojišťovny.

Asistenční služba RBP bude provozována na lince 800 213 213.

Kontakt:

Ivo Čelechovský,

tiskový mluvčí RBP

tel.: 739 069 944

celechovsky@rbp-zp.cz

www.rbp-zp.cz

Klíčová slova ČR-zdraví-pojišťovny-firmy-Revírní bratrská pokladna

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.