První inteligentní sluchátka napojená na sociální sítě vstoupí na trh ještě letos

Sada společnosti Muzik obohatí způsob, kterým zákazníci získávají, objevují a sdílí hudbu

Dnešek je dnem, kdy sluchátka dostanou nálepku "smart", po představení produktu společnosti Muzik, jejímž cílem a inspirací je změnit způsob vnímání hudby. Společnost Muzik, založená zapáleným inovátorem Jasonem Hardim, je průkopníkem nového prostoru s názvem Social Smartware™. Ten představuje bezproblémové propojení elektronických zařízení a obsahu s platformami sociálních médií, aby mohli zákazníci bez problémů snadno získávat a sdílet hudbu. Společnost Muzik uvádí na trh kompletní řadu inteligentních audio produktů synchronizovaných s mobilním ekosystémem Muzik, který aktivuje novou vlnu inovací v oblasti sluchátek.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513LOGO-a )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-b )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-c )

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-d )

Mezi produkty společnosti Muzik patří její vlaková loď: inteligentní bezdrátová sluchátka, která spojují audio s vysokou kvalitou reprodukce zvuku v jednoduchém elegantním úhledném designu s jedinečným kapacitním dotykovým ovládáním. Jde o první sluchátka na světě, která umožňují uživateli přirozeně sdílet své oblíbené skladby na sítích Facebook a Twitter nebo okamžitě poslat píseň kamkoli.

"Hudební průmysl má své nové směry, ale technologické pokroky rovněž poskytují svět příležitostí, kde společnost Muzik vytváří zcela novou kategorii," řekl Jason Hardi, zakladatel, prezident a generální ředitel společnosti Muzik. "Sluchátka už nikdy nebudou jen pomůckou pro poslech hudby nebo telefonování. Ta naše zlepší způsob, kterým můžeme společně objevovat, sdílet, poslouchat a užívat si hudbu. Kromě objevování hudby se těším na spolupráci s lidmi z oblasti vývoje na tvorbě obdivuhodných aplikací, která posunou inteligentní sluchátka na ještě vyšší úroveň."

"Po mém posledním projektu jsem si uvědomil mezeru v oblasti vývoje a modernizace v kategorii sluchátek, takže jsem začal navrhovat sluchátka, která by spojovala skutečnou konektivitu s funkcemi, které ovládá zákazník. Když jsem přiváděl Muzik na svět, věděl jsem, že potřebuji někoho, kdo pochopí můj záměr, kdo má obchodní jasnozřivost a perfektní znalost oboru," dodal Hardi. "John Cawley představoval přirozenou volbu, díky úctyhodné řádce realizovaných operací v hodnotě mnoha milionů dolarů v oblasti zábavy a desetiletím zkušeností v hudebním průmyslu."

John Cawley, vedoucí divize strategie a místopředseda představenstva přichází do společnosti Muzik po úspěšné kariéře ve funkci povozního ředitele ve společnosti Music World Entertainment, která zastupuje hvězdy jako Beyonce a Destiny's Child.

"Nejsme jen další firmou v audio prostoru zaměřenou na sluchátka," řekl Cawley. "Jsme technologická společnost, která vyrábí inteligentní sluchátka a příslušenství pro naše zákazníky. Jasonova vize je geniální a naším cílem jednoduše se zařadit mezi nejmodernější firmy na světě, jako jsou například Apple, Google, Microsoft, Nike a Samsung v jednom z aktuálně nejžhavějších sektorů, technologie osobních technických zařízení a příslušenství."

"Naše mise je zcela jasná," pokračoval Cawley. "Zaměříme se na vývoj produktů, vytváření nabídky patentovaných zařízení a budeme se snažit vyvíjet nejmodernější produkty, které by byly co nejpřívětivější k uživatelům."

Hardi a Cawley vybudovali společnost Muzik v loňském roce, uvedli řadu produktů s robustním hardwarem a softwarem a vytvořili silný tým, který zahrnuje nejdůležitější firmy, investory a pokrokové strategické partnery, kteří chtějí zákazníkům poskytovat bohatší, interaktivní zážitek při poslechu hudby.

Sluchátka a další související produkty společnosti Muzik budou dostupné pro veřejnost v posledním čtvrtletí letošního roku. Předprodej produktů Muzik bude brzy oznámen. Navštivte nás na adrese http://www.muzikofficial.com a prostřednictvím sociálních médií @MuzikOfficial

O SPOLEČNOSTI MUZIK

Společnost Muzik, založená Jasonem Hardim, je technologická společnost, která položila základy novému prostoru s názvem Social Smartware™. Cílem společnosti Muzik je vytvořit nejinteligentnější sluchátka na světě, určená pro smart telefony, které by byly kombinací nejmodernější technologie s robustní softwarovou platformou spojující lidi prostřednictvím sociálních médií. Informace o společnosti Muzik naleznete na internetové adrese http://www.muzikofficial.com a prostřednictvím sociálních médií na @MuzikOfficial.

KONTAKT:

Megan Pollock

Společnost DKC, Vztahy s veřejností, marketing a vládní záležitosti

Tel :+1-202-552-5442

Email : Megan_Pollock@dkcnews.com

Natalie Gerke

Společnost DKC, Vztahy s veřejností, marketing a vládní záležitosti

Tel: +1-212-981-5124

Email : Natalie_Gerke@dkcnews.com

Klíčová slova USA-komunikace-sociální-počítače-trh-Muzik

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.