První dražba vynesla dost na tři domečky pro dětské domovy

Společnost M&M Reality Holding uspořádala v období 1. až 4. dubna 2017 na svém facebookovém profilu první ze série dobročinných dražeb zahradních domečků pro dětské domovy. Dražba probíhala formou lajkování a sdílení příspěvku. Za každý lajk, srdíčko a sdílení se naše společnost zavázala zaplatit určitou částku. Příspěvek nakonec získal 1588 sdílení, 1025 srdíček a 227 lajků, což dalo dohromady částku 7041 Kč. Po zdvojnásobení částky naší společností tak první dražba vynesla dost na to, abychom mohli potěšit děti ve třech domovech. Naši makléři pak rozhodnou, kam první domečky naistalujeme.

Jako největší realitní společnost, která svým klientům pomáhá s prodejem a nákupem bydlení, jsme se rozhodli zpříjemnit pobyt v domovech dětem bez domova. Během tohoto a následujícího roku bychom rádi formou facebookových dražeb vybrali nejméně 300.000 Kč. Každou vybranou částku pak následně zdvojnásobíme, čímž by se mělo dostat na všechny dětské domovy v ČR.

Po zkušenosti s první dražbou, kdy se částky za sdílení a lajkování ukázaly jako nedostačující, jsme se je rozhodli pro příští dražby navýšit. Lidé tak budou pomocí jednoho sdílení a jednoho emotikonu srdíčko přihodit až 50 Kč. Příští dražbu uspořádáme na svém facebookovém profilu na Den matek. Pokračovat bychom pak chtěli vždy v termínech spojených s dětmi. Na Den dětí, první prázdninový den, první den nového školního roku a sérii dražeb bychom ukončili na Apríla 2018.

Kontakt:

Kristýna Kaňovská

tisková mluvčí

M&M reality holding a.s.

tel.: +420 732 653 752

e-mail: pr@mmreality.cz

www.mmreality.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-sociální-rodina-reality-děti-charita-firmy-M&M reality holding

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Stavebnictví, bydlení a reality

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.